BFH vs R.E del 2

DeletedUser

Guest
Epic, Rommel! Och det yttersta beviset för att en Knight är en Knight, to Victory or Death! Tills Knights fana vajar på den sista fiendeborgen eller tills sista svärdets blad ligger brutet på marken skall våra fiender känna av vår närvaro och marken under deras fötter skälva av mullret från våra stolta krigares hästars hovar när dom i sporrsträck med sina lansar sänkta rider mot seger. Gräv ner er romare, för det kommer att göra ont.


Humlan (fasen, att jag var så bra med 2 svärd.. ;) )

PS, noterade även att de sista stolta Knights föll för SK's pilar. Kommentarer SFFN? Tur att det baara är film:)
 

DeletedUser

Guest
Epic, Rommel! Och det yttersta beviset för att en Knight är en Knight, to Victory or Death! Tills Knights fana vajar på den sista fiendeborgen eller tills sista svärdets blad ligger brutet på marken skall våra fiender känna av vår närvaro och marken under deras fötter skälva av mullret från våra stolta krigares hästars hovar när dom i sporrsträck med sina lansar sänkta rider mot seger. Gräv ner er romare, för det kommer att göra ont.


Humlan (fasen, att jag var så bra med 2 svärd.. ;) )

PS, noterade även att de sista stolta Knights föll för SK's pilar. Kommentarer SFFN? Tur att det baara är film:)

Måste hålla med, grym film Rommel :)

Jag har inte sanktionerat pilarna, om frontens anfallsgrupp inte kan sikta så skyller jag på Risling som agerar AAK-missionär i våra trakter :eek:

Men det mest oroväckande i filmen var inte -SK-s pilar, utan att Humlan var i täten...hur tänkte du där Rommel? ;)
 

DeletedUser

Guest
Hästfan skenade - fick inte stopp på havremoppen... :( Tänkte inta en mer administrativ roll 100 meter från fronten men det är klart, med en humla på ryggen hade jag också sprungit... ;)
 

DeletedUser

Guest
Måste hålla med, grym film Rommel :)

Jag har inte sanktionerat pilarna, om frontens anfallsgrupp inte kan sikta så skyller jag på Risling som agerar AAK-missionär i våra trakter :eek:

Men det mest oroväckande i filmen var inte -SK-s pilar, utan att Humlan var i täten...hur tänkte du där Rommel? ;)


Jaadu :) Kan man skylla på spriten? OM det går så vill jag hemskt gärna göra det:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Måste hålla med, grym film Rommel :)

Jag har inte sanktionerat pilarna, om frontens anfallsgrupp inte kan sikta så skyller jag på Risling som agerar AAK-missionär i våra trakter :eek:

Men det mest oroväckande i filmen var inte -SK-s pilar, utan att Humlan var i täten...hur tänkte du där Rommel? ;)

Skyll inte på mig jag ville bara ge dina pojkar en liten styrketår innan striden.
Faan jag kunde ju inte veta att ni söderkisar tålde alkohol så dåligt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Fin film rommel!
Men inte kan du mena att dom rymde bara för du kom? :D
 

DeletedUser

Guest
härlig film:D allt som saknas är lite vikingar eller barbarer så hade filmen varit på topp;)
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Är det bara jag eller verkar det som om BFH inte riktigt lovade vad dom gick ut med?
går vi ut i krig nummer två mot R.E och denna gången ska vi inte sluta förrän en av oss är ute ur leken.

Eller om ni fortfarande slås så kom gärna med lite info till oss som är vid sidan av erat krig...
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BFH
Players:

Side 2:
Tribes: R.E
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 239
Sida 2: 108
Skillnad: 131

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 75
Sida 2: 4
Skillnad: 71

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,897,599
Sida 2: 524,203
Skillnad: 1,373,396

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 725,195
Sida 2: 39,637
Skillnad: 685,558

image.php




Vi håller fortfarande på.. :rolleyes:

Istället för att kalla oss för lögnare kan det ju vara en idé att kolla in TW-stats för lite fakta
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Edit jag frågade om ni inte hade hållit vad ni lovade... Och sen så är det klart att vi vill ha lite info för dom som inte orkar dra till twstats hella tiden...
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BFH
Players:

Side 2:
Tribes: R.E
Players:

Timeframe: Förra månaden


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 186
Sida 2: 9
Skillnad: 177

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,786,590
Sida 2: 88,016
Skillnad: 1,698,574

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BFH
Players:

Side 2:
Tribes: R.E
Players:

Timeframe: 14/12/2008 21:00:00till03/04/2009 19:27:44

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 816
Sida 2: 142
Skillnad: 674

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7,771,527
Sida 2: 1,298,902
Skillnad: 6,472,625

image.php
 
Topp