BFH slaktar TDF.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Om ni ändå la ner lika mycket tid på v2 som på v1 så hade ni varit grymma motståndare. :(
 

DeletedUser

Guest
Har jag aldrig sagt heller, sluta vara en idiot.


tror mest det beror på att du svarade på morad's post om att ni aldrig anfallit TDA spelare, där du sa "din stam" åt han men han är egentligen med i TGW.

Vet inte hur Morad vet om BFH aldrig anfallit TDA spelare men jag kan säga att det har vi.
 

DeletedUser

Guest
tror mest det beror på att du svarade på morad's post om att ni aldrig anfallit TDA spelare, där du sa "din stam" åt han men han är egentligen med i TGW.

Vet inte hur Morad vet om BFH aldrig anfallit TDA spelare men jag kan säga att det har vi.


precis... det var absolut inte menat som spam... möjligtvis att det var lite off-topic... Trodde att du fick för dig att TGW var en systerstam till TDA... men låt oss inte ha en disskussion om detta och istället gå tillbaka till ämnet:)
 

DeletedUser

Guest
liksom för att TDA växer mycket hella tiden.....det ser inte ut som att ni anfaller TDA
 

DeletedUser

Guest
TDA förlorade en del spelare (antingen blev de rimmade, slutade eller bytte stam) i och med att jag drog igång Operation Flugsmälla i liten skala - men folk fortsatte joina ändå.

Bara att kolla statsen så ser ni att det kommit in nytt folk.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
tror mest det beror på att du svarade på morad's post om att ni aldrig anfallit TDA spelare, där du sa "din stam" åt han men han är egentligen med i TGW.
I så fall ber jag om ursäkt, missuppfattade situationen.

Och saken är den att vi inte anfallit TDA på länge pga. att vi är ungefär lika oroade över er som vi är oroade över att bli noblade av abandoned-spelare.
 

DeletedUser

Guest
I så fall ber jag om ursäkt, missuppfattade situationen.

Och saken är den att vi inte anfallit TDA på länge pga. att vi är ungefär lika oroade över er som vi är oroade över att bli noblade av abandoned-spelare.

man ser att ni är på er vakt xD
så ni är rädda för TDF,Englis och UrbanT xD
en komplimang kan man ju se det som :D
 

DeletedUser

Guest
Tror varenda stam skulle vara rädd om 3 stammar gick emot 1 stam. Även om dom är oorganiserade så kan dom skada stort.

TDF attackerade lite, skit lite, jag har inte sett nåt från englis eller UrbanT... jag tycker att TDF klarade sig bäst ändå :p
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
man ser att ni är på er vakt xD
så ni är rädda för TDF,Englis och UrbanT xD
en komplimang kan man ju se det som :D
Fel.

För det första så har vi aldrig varit rädda. För det andra så är TDF utslaget. För det tredje så har vi bara prioriterat dem över TDA, MiS, och de andra onödiga småstammarna som vi är i krig med.
 

DeletedUser

Guest
Fel.

För det första så har vi aldrig varit rädda. För det andra så är TDF utslaget. För det tredje så har vi bara prioriterat dem över TDA, MiS, och de andra onödiga småstammarna som vi är i krig med.

jag var sarkastisk, jag är trött så jag visar inte det så mycket :p
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Kan också nu nämna att Spartan Warrior har fått betala för sitt skitsnack genom tiderna. På mindre än ett dygn så har han förlorat sina tre största byar, inklusive sin huvudby, till mig och aegd.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Han har sedan vi skapades snackat skit om oss, sedan så försökte han tillochmed förråda SFE genom att ansöka till oss. Vi svarade dock på det med att skicka loggen till top10 inom SFE och han lämnade stammen snart efteråt. =) Just nu nyligen så bytte han namn på alla sina byar till "BFH Suger".

Om nu BFH suger så skulle jag då säga att du sväljer, SW.
 

DeletedUser

Guest
Kan också nu nämna att Spartan Warrior har fått betala för sitt skitsnack genom tiderna. På mindre än ett dygn så har han förlorat sina tre största byar, inklusive sin huvudby, till mig och aegd.

Han förlorade det mesta av sina byar på v2 under ett par dagar med.. osäker om han ens har en by fortfarande :)
 

DeletedUser

Guest
hahahaha, så jävla ägd han blev xD
till och med jag har klarat mig längre xD
 

DeletedUser

Guest
Det är för att du är en sorts gycklare som roar oss på ett sätt vi som gör att vi vet om vi skulle skicka dig till utkanten skulle du roa oss ännu mer här.

Ojsan, du själv kanske inte så skyddad nu?
För stam går före PA - det vet ju alla.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp