BFH förklarar krig mot VoS

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag kan försäkra er att det mailet ALDRIG setts av mina ögon. Vissa saker tar jag med fullt allvar vilket innebär att jag hade gjort något åt saken. Jag gick igenom ALLA mail,och fixade det som skulle fixas.
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
Du, Sanjo, Kände till attacker mot våran stam och jag har haft mailkontakt med dig. eller om det nu var din övervakare. men det du skrev tidigare i tråden gör att vi inte kommer att sluta fred förrän tidigast när ni i ledningen är på behöigt avstånd.

Mej har du ALDRIG haft kontakt förrän nu. Vem du pratat med har jag INGEN aning. Förmodligen min övervakare. Vad jag sa tidigare ser jag inte som något farligt, förstår inte riktigt varför ni blåser upp saker o ting. Ni kan göra narr och dissa andra men när man hoppar på är så lipar ni till modds här. Barnsligt. O sen att du blockar mej på mail bevisar inte motsatsen heller.
 

DeletedUser

Guest
Mej har du ALDRIG haft kontakt förrän nu. Vem du pratat med har jag INGEN aning. Förmodligen min övervakare. Vad jag sa tidigare ser jag inte som något farligt, förstår inte riktigt varför ni blåser upp saker o ting. Ni kan göra narr och dissa andra men när man hoppar på är så lipar ni till modds här. Barnsligt. O sen att du blockar mej på mail bevisar inte motsatsen heller.

vad jag vet så ska du inte vara blockad men jag får kolla upp det.
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
Aja hur som hellst.. tråkigt att detta har skett, Förmodligen med stora missförstånd och genom att fel människor haft makt då jag varit på semester. Detta var inte VoS vilja i vilket fall som hellst.
 

Arasario

New Member
Reaktionspoäng
0
jag tycker att det är intressant att Sanjo går över till förolämpningar så fort han inte kommer på nåt att skriva
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
Läs det senaste inlägget från albanen ovan.. är det där inte personliga påhopp och förolämpningar? Jag svarar med samma still, öga för öga.. tand för tand kompis.
 

DeletedUser

Guest
Låt honom fortsätta. Jag förstår inte vad han försöker uppnå.
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
Tyvärr kompis jag e INTE Serb.. jag är i sverige pga Serberna.. så du kan räkna ut vart jag kommer ifrån..
 
Senast redigerad av en moderator:

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Lugna ner er nu killar. Detta är ett spel så ni behöver inte komma med personliga påhopp mot varandra.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Snälla sluta nu med erat bråk, detta forum berör tribalwars.se politik och inte balkans. Och vad sedan gäller just denna tråd så berör den relationen mellan BFH och VoS.
 

DeletedUser

Guest
Kan ni ta det här till ett politiskt forum UTANFÖR spelet tack.
det har INTE här att göra överhuvudtaget.
 

DeletedUser

Guest
Jag ska inte ta NÅT me dej mannen du är inte värt o slösa nerver på. När du lärt dej en o annan sak kan du ta upp din disskusion med mej. Utbilda dej, Stay in school o sen kom tillbaka..

jag har gett dej hjälp på traven ovan..

'Rädd? :) hehehe :)
 

DeletedUser

Guest
ÄNNU EN GÅNG:

Jävla idiot där ser man hur mycket du kan.. En cetnik är en serbisk nationallist. Liksom balija för bosnier, ustasha för kroater.. lär dej för helvete innan du öppnar din käft."Bosnier är serber/kroater".. En serb kan vara en vem som hellst som bor i SERBIEN.. hur fan kan en som bor i BOSNIEN vara en serb?? eller Kroat (invånare i kroatien). En invånare i sverige är SVENSK oavsätt om han är svenne, somalie eller nåt annat... Hur gammal e du.. du e fan efterbliven


Fel. En Cetnik kan vara en serbisk nationalist.

Är du Svensk för att du bor i Sverige? :D :D
Din logik är häpnande. Man är en Svensk medborgare, inte en Svensk. :D :D
 

DeletedUser

Guest
Sanjo, du kan nog förvänta dig en ban efter alla personangrepp.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp