Besvikelsen är enorm

DeletedUser

Guest
Ni kan dra åt helvete varenda en utav er. Jag ser alldeles för mycket kärlek när jag läser igenom forumet. Vart har allt hat tagit vägen? När detta spel var som bäst så var de byggt på hat. Man gjorde allt för att bli hatad, men nu så delas de ut kramar överallt. Skäms på er.

Tvi.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ni kan dra åt helvete varenda en utav er. Jag ser alldeles för mycket kärlek när jag läser igenom forumet. Vart har allt hat tagit vägen? När detta spel var som bäst så var de byggt på hat. Man gjorde allt för att bli hatad, men nu så delas de ut kramar överallt. Skäms på er.

Tvi.

Hahaha vi får dra igång forumet igen! Allt vi behöver göra är skriva random, dryga kommentarer så kommer hatet flöda till oss <3
 

DeletedUser

Guest
Ni kan dra åt helvete varenda en utav er. Jag ser alldeles för mycket kärlek när jag läser igenom forumet. Vart har allt hat tagit vägen? När detta spel var som bäst så var de byggt på hat. Man gjorde allt för att bli hatad, men nu så delas de ut kramar överallt. Skäms på er.

Tvi.
Allt är teamets fel. Får straffpoäng så fort man skriver något illa mot någon. #JagStårUppFörHatet
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hmm, ja ser att du gjort ett misstag Gringo, du dela inte ut en kram. Så därav kommer ja anmäla dig till våra moderatorer så får du straffpoäng :cool:
 

DeletedUser

Guest
Allt är teamets fel. Får straffpoäng så fort man skriver något illa mot någon. #JagStårUppFörHatet

Njä, i så fall är det mitt fel. Faktiskt. Och jag står för det. Och eftersom jag saknat gringon massor får han ha lite extra kärlek <3<3<3.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jag saknar alla de haters som sa.. "Come at me bro.. 1v1 i LoL och jag spöar dig" så fort de blev adlade in-game här <3

#memories #haters #lol
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ni kan dra åt helvete varenda en utav er. Jag ser alldeles för mycket kärlek när jag läser igenom forumet. Vart har allt hat tagit vägen? När detta spel var som bäst så var de byggt på hat. Man gjorde allt för att bli hatad, men nu så delas de ut kramar överallt. Skäms på er.

Tvi.

Haha nej är du här, stick och brinn. Ingen gillar dig Tåbbä.
 
Reaktionspoäng
0
Ni kan dra åt helvete varenda en utav er. Jag ser alldeles för mycket kärlek när jag läser igenom forumet. Vart har allt hat tagit vägen? När detta spel var som bäst så var de byggt på hat. Man gjorde allt för att bli hatad, men nu så delas de ut kramar överallt. Skäms på er.

Tvi.

Tri.

(tio hatfyllda tecken)
 
Topp