Bastards Gone Wild

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Bastards Gone Wild, också känt som TAB, har i natt förklarat krig mot oss, Bishops From Hell. Som ni nog alla förstår så kommer vi inte låta detta gå ostraffat och de kommer få sitt rätta straff i månens namn.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Precis, det verkar som om alla är emot oss. Tredje kriget nu som vi är med i som är ett försvarskrig.
 

DeletedUser

Guest
Varför ska ni bråka om vem som pratar bäst respektive sämst engelska när det är svenska man ska snacka här? ;)
Engelska får ni ta på den engelska delen ^^

Ta det lugnt också, vad gäller sniping får ni fråga med er stam (eller den rivaliserande som du/ni snipar en by ifrån) huruvida det är en krigshandling eller inte.
Det finns inget som definitivt säger det ena eller det andra i frågan, inga skrivna universalregler, just vad gäller det här.
Så ta det lugnt och kontrollera med de stammar som är involverade i en snipingkonflikt (gärna innan en by snipas) vad de har för bestämmelser angående detta och hur de ser på situationen. Detta för att undvika onödiga konflikter och krigsförklaringar.



För övrigt hatar jag ordet "snipa" ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Varför ska ni bråka om vem som pratar bäst respektive sämst engelska när det är svenska man ska snacka här? ;)
Engelska får ni ta på den engelska delen ^^

Ta det lugnt också, vad gäller sniping får ni fråga med er stam (eller den rivaliserande som du/ni snipar en by ifrån) huruvida det är en krigshandling eller inte.
Det finns inget som definitivt säger det ena eller det andra i frågan, inga skrivna universalregler, just vad gäller det här.
Så ta det lugnt och kontrollera med de stammar som är involverade i en snipingkonflikt (gärna innan en by snipas) vad de har för bestämmelser angående detta och hur de ser på situationen. Detta för att undvika onödiga konflikter och krigsförklaringar.



För övrigt hatar jag ordet "snipa" ^^

TAB förklarade krig för en snipning i natt. inte vi. headhuntingen var stark mot en by och den togs två gånger.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Då man som medlem av sin stam är representativ av sin stam så agerade du för hela stammen. Om stammen väljer att sparka ut dig ifall du väljer att fortsätta aggressioner så klandrar jag dem inte för att vara helt ärlig, kan förstå ifall de inte vill gå in i ett futilt krig.
 

DeletedUser

Guest
Svenska som gäller i den svenska delen av forumet. så håll det till det
 

DeletedUser

Guest
Det har vi inte tagit bort endast det som inte följer forumets regler
 

DeletedUser

Guest
Så sant Nova ^^ det är tillåtet, dock skrevs det en mängd engelska inlägg i tråden, och det var de vi reagerade mot, och tog bort. Engelska inlägg får man skriva i den engelska delen av forumet, inte i den svenska :)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Så sant Nova ^^ det är tillåtet, dock skrevs det en mängd engelska inlägg i tråden, och det var de vi reagerade mot, och tog bort. Engelska inlägg får man skriva i den engelska delen av forumet, inte i den svenska :)
gott, håller m till 100%... inte alla som vill läsa engelska på svenska sidan,jag är en... kollar i så fall den delen.. :D
 

liviaro

Member
Reaktionspoäng
0
Så sant Nova ^^ det är tillåtet, dock skrevs det en mängd engelska inlägg i tråden, och det var de vi reagerade mot, och tog bort. Engelska inlägg får man skriva i den engelska delen av forumet, inte i den svenska :)

Ok, då förstår jag, jag hade inte sett några inlägg på engelska i denna tråden, bara signaturer på Engelska :p
 

DeletedUser

Guest
Ok, då förstår jag, jag hade inte sett några inlägg på engelska i denna tråden, bara signaturer på Engelska :p

Finns en anledning till det, vi tog bort dem ;) Det var mellan 10-20 (eventuellt några fler, räknade dem inte) engelska inlägg, och det ska det inte finnas här :)
 
Topp