barbbälte status

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag vet att TC inte vill ha trådar öppna om ämnet, men som jag ser det så borde TW teamet förstå att vi vill ha ständiga uppdateringar om vad som görs åt problemer.

Som det är så påverkas dynamiken i spelet oerhört och som betalande kunder bör vi kunna få kräva att få fortlöpande information om hur ni ämnar åtgärda problemet.

Som det är nu har inget gjorts sen dom dök upp, det betyder att spelare som startat sina konton där kunnat tömma dom på resurser och fortsätter att göra så. Det är ju inget gränsfall här med några få barbarer extra utan en helt absurd mängd.

Någon nämnde att ni vid ett annat tillfälle låste barbarerna men så har inte skett här, finns det någon orsak till att det inte har skett, är det för svårt eller saknas viljan.

Jag hoppas att om TC låser denna tråden så öppnar han själv en tråd där han ger fortlöpande information om hur situationen hanteras.

Tack för ordet.
 

DeletedUser

Guest
Vi jobbar på det hela tiden, dock släpar det vi gör efter med hänsyn till hur olika saker uppdateras. Vi gör vad vi kan för att se till att så få som möjligt ska drabbas, eller få fördelar, men som sagt begränsas det av att systemen tar tid att uppdatera.
 

DeletedUser

Guest
Hej alla.

Barbar fältet som skapades för ca 24h är nu åtgärdat och allt ska rulla på som det ska.
Ser ni att något liknande händer eller ett annat regelbrott begås så ber jag er att genast kontakta supporten.

Tack för ert tålamod.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp