Barbarfinnarscriptet

Dr. Watson

Member
Reaktionspoäng
0
Är det någon som har detta script så vill jag gärna ha det så fort som möjligt då det är lite brådis.

Tack

Mvh
Dr. Watson
 

DeletedUser

Guest
Tror detta funkar!

javascript:var barb_size={min:20,max:250};var village_size={min:0,max:250};var author="dalesmckay@gmail.com";var minVer="7.0";var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;var ver=win.game_data.version.match(/[\d|\.]+/g);if(!ver||(parseFloat(ver[1])<minVer)){alert("This script requires v"+minVer+" or higher.\nYou are running: v"+ver[1]);}else{if(win.game_data.screen=="map"){var coords=[];var col,row,coord,village,player,points;for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(coord){village=TWMap.villages[coord.join("")];if(village){player=null;if(parseInt(village.owner||"0",10)){player=TWMap.players[village.owner];}points=parseInt(village.points.replace(".",""),10);if(player){if(player.name!=win.game_data.player.name){if((!village_size.min||(points>=village_size.min))&&(!village_size.max||(points<=village_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}else{if((!barb_size.min||(points>=barb_size.min))&&(!barb_size.max||(points<=barb_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}}}}alert(coords.join(" "));}else{alert("Run this script from the Map.\nRedirecting now...");self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=/i,"screen=map");}}void(0);
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
javascript:var barb_size={min:20,max:250};var village_size={min:0,max:250};var author="dalesmckay@gmail.com";var minVer="7.1";var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;var ver=win.game_data.version.match(/[\d|\.]+/g);if(!ver||(parseFloat(ver[1])<minVer)){alert("This script requires v"+minVer+" or higher.\nYou are running: v"+ver[1]);}else{if(win.game_data.screen=="map"){var coords=[];var col,row,coord,village,player,points;for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(coord){village=TWMap.villages[coord.join("")];if(village){player=null;if(parseInt(village.owner||"0",10)){player=TWMap.players[village.owner];}points=parseInt(village.points.replace(".",""),10);if(player){if(player.name!=win.game_data.player.name){if((!village_size.min||(points>=village_size.min))&&(!village_size.max||(points<=village_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}else{if((!barb_size.min||(points>=barb_size.min))&&(!barb_size.max||(points<=barb_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}}}}alert(coords.join(" "));}else{alert("Run this script from the Map.\nRedirecting now...");self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=/i,"screen=map");}}void(0);

Har själv inte prövat detta men det finns 1 % chans att det funkar :D
 
Topp