Barbaradlingsprocent...

Reaktionspoäng
0
Var lite uttråkad (farma farma farma) så jag slängde ett getöga på topp 5 och deras adlingar...

Sprit : 14 barbarer av 155 adlingar = 9,03%

DSA : 21 barbarer av 136 adlingar = 15,44%

WOLF: 77 barbarer av 169 adlingar = 45,56%

Fierce: 34 barbarer av 104 adlingar = 32,65%

BKOS : 71 barbarer av 130 adlingar = 54,62%

Vete fan vad man ska säga förutom : Go Barbs!
 

DeletedUser

Guest
Jag förstrår inte att alla adlar övergivna byar när det finns mycket bättre spelar byar + man får mer på OB ranking. Jag kanske bara har adlat en by men det gjorde jag i alla fall med lite utmaning.
 

DeletedUser

Guest
mhm och vi i wolf har stränga regler om bb och ändå ligger vi så högt... det här kommer bli top 1 priority i vårat forum slår jag vad om.. snart så kommer väl en i ledningen in i allmäna och ser det här då blir det liv...


vakna vargar sluta yla emot bbs börja yla emot spelar byar!!



ps... kom inte på något bättre...
 

DeletedUser

Guest
släng in statistik på VVS också!

hamnar nog över 50 % - no doubt
 
Reaktionspoäng
0
Sluta adla barbarbyar allihopa, låt dem va för tänk på Barbar-pappa! Det är han som är hövding över barbarbyarna och barbarernas andlige ledare!
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Jag förstrår inte att alla adlar övergivna byar när det finns mycket bättre spelar byar + man får mer på OB ranking. Jag kanske bara har adlat en by men det gjorde jag i alla fall med lite utmaning.
I utkanterna och särskilt i mitt område växer barbarerna nästan snabbare än vad de bebodda gör... av någon anledning...:confused: ;)
Jag hade tänkt göra reverse... Adla barbarerna och farma spelarna. :p
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
I utkanterna och särskilt i mitt område växer barbarerna nästan snabbare än vad de bebodda gör... av någon anledning...:confused: ;)
Jag hade tänkt göra reverse... Adla barbarerna och farma spelarna. :p

Men ifall det är så för dig så kan man ju kombinera det adla och farma de övergivna byarna och adla och farma spelarna.
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Men ifall det är så för dig så kan man ju kombinera det adla och farma de övergivna byarna och adla och farma spelarna.
Precis, förutom att många spelare är så små att det är attackskydd på dem. Man skulle ju kunna långadla sig in mot mitten, men då är väl någon snabbt framme och norpar den... :eek: Har några DSA spelare i närheten på 1500p iofs. Men det får nog vara... :D
Poängen är fortfarande att det är lätt att få feta fina "riktiga" byar för stammar ligger i centrum! Vi andra får helt enkelt nöja oss med vad som finns! Det är hopplöst att vänta i 5-6 veckor tills någon orkar komma över 2000p. Då bygger jag hellre själv upp dem!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Om jag ändå fick friheten att adla barbarbyar.. :(

Vad finns de annars till liksom? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hmm...någon som orkar ta fram procenten för UT? :p

Vill bara få en liten överblick ^^
 
Topp