barba

DeletedUser

Guest
En fråga till admins?
Varför i helsike äre så lite barbs? Det finns inte bonusbyar och som grädde på moset inte ens 1000 barbarbyar?
Skärpning! In med barbarer!!!
 

DeletedUser

Guest
*K*L*K* er nettop ferdig med å konstruera farmetroppurna sine, och bliver svært sur och skuffet over at det inte er nåkon byer och farme.
Men jag er oxo enig. In med barbarlandsbyer (och gärne bonusbyer oxo) :)
 

DeletedUser

Guest
Kanske det är dax o lära sig att anpassa sig till att inte ha alltför många barbs i sin 9x9..
Själv finns det bara 4 barbs i min och jag klagar inte.
 

DeletedUser

Guest
Man må jo ha det litt gøy oxo, da ..
Kjedelig når alle byene er tomme!

Har 5 barbs i min 9x9 ;D
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
fan vad ni stressar. lugna ner lite. :)

Meningen kanske inte är att alla ska farma som grisar utan det kanske ska ta lite tid så även dem med lite sämre koll på spelet skall ha en chans.
kanske kommer fler barbarer senare.

Ni glömmer och ha roligt samtidigt som ni spelar.

ta det lugnt och njut av spelet istället för och stressa i onödan.
Det är som det är. spela eller skit i det helt istället för och sitta här och kasta skit.

Trött på alla som klagar.

Mvh
Start
 

DeletedUser

Guest
fan vad ni stressar. lugna ner lite. :)

Meningen kanske inte är att alla ska farma som grisar utan det kanske ska ta lite tid så även dem med lite sämre koll på spelet skall ha en chans.
kanske kommer fler barbarer senare.

Ni glömmer och ha roligt samtidigt som ni spelar.

ta det lugnt och njut av spelet istället för och stressa i onödan.
Det är som det är. spela eller skit i det helt istället för och sitta här och kasta skit.

Trött på alla som klagar.

Mvh
Start

words (tio tecken)
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
väldigt enkelt löst detta med barbs man skapar mer genom att få sina grannar att börja om genom konstant katande eller hot. har funkat på andra världar typ v1 där dom inte växte alls
 

DeletedUser

Guest
väldigt enkelt löst detta med barbs man skapar mer genom att få sina grannar att börja om genom konstant katande eller hot. har funkat på andra världar typ v1 där dom inte växte alls

Nettopp. Dette er måten man får seg barbarbyer som naboer. D:
 

DeletedUser

Guest
En fråga till admins?
Varför i helsike äre så lite barbs? Det finns inte bonusbyar och som grädde på moset inte ens 1000 barbarbyar?
Skärpning! In med barbarer!!!

lär dig läsa på världsinställningarna.
Eftersom du inte verkar ha hittat dem så var jag snäll och letade upp dem åt dig.

Inställningar
Spelhastighet 1.5
Enhetshastighet 0.7
Demolera byggnader Aktiverat
Moral Aktiverat (tidsbaserad)
Farmregel Inaktiverat
Grundläggande försvar 20
Millisekunder Aktiverat
Fejkgräns 1% av bypoängen
Forskningssystem 3-stegssystem
Kyrka Inaktiverat
Utmärkelser Aktiverat
Självutbyggande barbarbyar Aktiverat (till 800 poäng)
Bonusbyar Inga bonusbyar
Tidsgräns för att avbryta attacker 10 Minuter
Tidsgräns för att avbryta handel 5 Minuter
Nattbonus Aktiverat från 2:00 till 6:00
Attackskydd för nybörjare 5 dagar
Max. förhållande Anfallare : Försvarare 20 : 1 för de första 60 dagarna

Oj vad står det där? Jo inga bonusbyar!
tard.......
 

DeletedUser

Guest
Jag - og sikkert *K*L*K* oxo - var klar över dette, men vi synes at det burde kompenserast med barb'er slik at det blir like mange gråbyar som hvis det hadde vært med bonusbyer.
 

DeletedUser

Guest
poxo måste fan vara efterbliven -.-

Att det inte finns några bonusbyar är väl ingen anledning till att det ska finnas så sjukt några barbs?
 

DeletedUser

Guest
Nå er det ikke slik at det legger til z barbarbyer og y bonusbyer. Det legges til x barbarbyer hvor noen av de gjøres om til bonusbyer. Det er akkuratt så mange barbarbyer som det skal være. Det går heller ikke an å legge til barbarbyer uten å måtte plassere ut hver enkelt manuelt etter at en verden har startet.
 

DeletedUser

Guest
Jag - og sikkert *K*L*K* oxo - var klar över dette, men vi synes at det burde kompenserast med barb'er slik at det blir like mange gråbyar som hvis det hadde vært med bonusbyer.


Jag håller icke med. på de sista världarna har det drällt av barbarbyar. Så til den milda grad att aktiviet alena har bidragit till vem som tar täten. Nu kommer sommaren och det är skönt att spelet inte behöver avgöras av vem som orkar göra mest klick på ett dygn. Iställer får man plocka in andra egenskaper av ren strategi för att kunna ta sig vidare. Jag tycker det är helt underbart att antalet barbs är mer åt det internationella måttet nu. Sen kan det vara så att folk har tröttnat på att skaffa barbbälten och på så sätt få fördelar.

Med andra ord en helt underbar uppläggning av en spelvärld så här långt.
 

DeletedUser

Guest
Jag håller icke med. på de sista världarna har det drällt av barbarbyar. Så til den milda grad att aktiviet alena har bidragit till vem som tar täten. Nu kommer sommaren och det är skönt att spelet inte behöver avgöras av vem som orkar göra mest klick på ett dygn. Iställer får man plocka in andra egenskaper av ren strategi för att kunna ta sig vidare. Jag tycker det är helt underbart att antalet barbs är mer åt det internationella måttet nu. Sen kan det vara så att folk har tröttnat på att skaffa barbbälten och på så sätt få fördelar.

Med andra ord en helt underbar uppläggning av en spelvärld så här långt.

Bra sagt!:)
 

MakinBacon

Member
Reaktionspoäng
0
En fråga till admins?
Varför i helsike äre så lite barbs? Det finns inte bonusbyar och som grädde på moset inte ens 1000 barbarbyar?
Skärpning! In med barbarer!!!

ett svar på varför det är så lite barbs är att en del spelare, som talaren över mig vill ha lite mindre barbs, och ja du kan ju läsa anledningarna själva om du vill. TW-Teamet gör väl världar i allas smak vad jag vet.

håller givetvis med Start o DiV4, take a chill pill ;P
 

DeletedUser

Guest
Nå har det seg sånn at skal man være i 'täten' så har man et flust av PP.
Synes at aktive ikke-PP-kjøpere oxo skal kunne ha et tilbud til å bli store!
Tenk deg en no-haul-verden med pp-funksjoner.

Huff!

Men dette handler jo oxo om å finne sin spillestil, og være komfertabel med den.
Litt greit er det jo at det blir variasjon ..
 

DeletedUser

Guest
Nå har det seg sånn at skal man være i 'täten' så har man et flust av PP.
Synes at aktive ikke-PP-kjøpere oxo skal kunne ha et tilbud til å bli store!
Tenk deg en no-haul-verden med pp-funksjoner.

Huff!

Men dette handler jo oxo om å finne sin spillestil, og være komfertabel med den.
Litt greit er det jo at det blir variasjon ..

använd du PP till fördelar för att komma först till Adel, har du tur så kan du då adla en femhundra poängare, eller så struntar du i att köpa fördelar och när du har ditt tåg redo så tar du en by från en PP kapitalist och vips så tar du hans plats i täten.
 
Topp