Barb finnar script?

DeletedUser

Guest
Någon som har ett barb finder script??

Som inte tar med små spelarbyar.

/Dennis
 

DeletedUser

Guest
har skrivit in 0 på war villages men detta tar ju spelarbyar ändå??
Skrev 0-700 på BB byarna.

Fick upp ca 70 byar i min 15*15 ruta?

någon som kan fixka scriptet och posta här så det bara är att använda?

//Canadikken/Collkille90
 
Reaktionspoäng
0
Hoppas de hjälper:)




javascript:var barb_size={min:0,max:200};var village_size={min:0,max:10};var author="dalesmckay@gmail.com";var minVer="7.0";var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;var ver=win.game_data.version.match(/[\d|\.]+/g);if(!ver||(parseFloat(ver[1])<minVer)){alert("This script requires v"+minVer+" or higher.\nYou are running: v"+ver[1]);}else{if(win.game_data.screen=="map"){var coords=[];var col,row,coord,village,player,points;for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(coord){village=TWMap.villages[coord.join("")];if(village){player=null;if(parseInt(village.owner||"0",10)){player=TWMap.players[village.owner];}points=parseInt(village.points.replace(".",""),10);if(player){if(player.name!=win.game_data.player.name){if((!village_size.min||(points>=village_size.min))&&(!village_size.max||(points<=village_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}else{if((!barb_size.min||(points>=barb_size.min))&&(!barb_size.max||(points<=barb_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}}}}alert(coords.join(" "));}else{alert("Run this script from the Map.\nRedirecting now...");self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=/i,"screen=map");}}void(0);
 

DeletedUser

Guest
<sgxhcmdsdsf<

Hoppas de hjälper:)




javascript:var barb_size={min:0,max:200};var village_size={min:0,max:10};var author="dalesmckay@gmail.com";var minVer="7.0";var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;var ver=win.game_data.version.match(/[\d|\.]+/g);if(!ver||(parseFloat(ver[1])<minVer)){alert("This script requires v"+minVer+" or higher.\nYou are running: v"+ver[1]);}else{if(win.game_data.screen=="map"){var coords=[];var col,row,coord,village,player,points;for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(coord){village=TWMap.villages[coord.join("")];if(village){player=null;if(parseInt(village.owner||"0",10)){player=TWMap.players[village.owner];}points=parseInt(village.points.replace(".",""),10);if(player){if(player.name!=win.game_data.player.name){if((!village_size.min||(points>=village_size.min))&&(!village_size.max||(points<=village_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}else{if((!barb_size.min||(points>=barb_size.min))&&(!barb_size.max||(points<=barb_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}}}}alert(coords.join(" "));}else{alert("Run this script from the Map.\nRedirecting now...");self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=/i,"screen=map");}}void(0);


nej,detta händer det ingenting alls med för mig:/
Jag kör opera.

La in det som vanligt och ut på kartan och tryckte men inte et skit händer?
Varför är det så?
 

DeletedUser

Guest
Vart tvungen att testa, funkar inte för mig häller

javascript:var barb_size={min:0,max:1000};var village_size={min:0,max:25};var author="dalesmckay@gmail.com";var minVer="7.0";var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;var ver=win.game_data.version.match(/[\d|\.]+/g);if(!ver||(parseFloat(ver[1])<minVer)){alert("This script requires v"+minVer+" or higher.\nYou are running: v"+ver[1]);}else{if(win.game_data.screen=="map"){var coords=[];var col,row,coord,village,player,points;for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(coord){village=TWMap.villages[coord.join("")];if(village){player=null;if(parseInt(village.owner||"0",10)){player=TWMap.players[village.owner];}points=parseInt(village.points.replace(".",""),10);if(player){if(player.name!=win.game_data.player.name){if((!village_size.min||(points>=village_size.min))&&(!village_size.max||(points<=village_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}else{if((!barb_size.min||(points>=barb_size.min))&&(!barb_size.max||(points<=barb_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}}}}alert(coords.join(" "));}else{alert("Run this script from the Map.\nRedirecting now...");self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=/i,"screen=map");}}void(0);
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Källkod:
var village_size={min:0,max:25};

^ ska ändras till det nedan..

Källkod:
var village_size={min:1,max:1};

.. eftersom det är en bugg i scriptet.

//Pojken med hatten
 
Topp