Bara jag som är drabbad?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ontopic tack, mitt nämnande av Dreamhack var på grund av Tar Valons inlägg, inte ett försök till att leda diskussionen till "Vilka ska på DH och när?"
 

DeletedUser

Guest
Sover typ 8 timmar på vardagarna som mest och 9-12 timmar på helgerna:)
 

DeletedUser

Guest
på helger... alltså typ påsklov och sånt så sover inte jag, spelar non stop hos min kompis... rekordet för mig att vara vaken e en vecka och då behövde jag jävligt många jolt xD

dem skrev det här i artikeln:

Antalet unga män som får remiss till en sömnutredning ökar, men det är oklart hur många fler som har liknande problem.

... dem kan bara typ gå in i wow så får dem svaret xD
 

DeletedUser

Guest
Känns som här är en del här inne som känner sig drabbade av detta!=)

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2170525.ab

Va är inte det dära normalt :p
Jag menar gör inte alla sådär, vaknar-går till jobbet-jobbar 8timmar(varav 3timmar vid datorn och TW :p)-sitter kvar på kontoret i fem timmar till vid datorn-går ut på krogen-kommer hem vid två-sätter sig vid datorn och TW i en timma till och fyllebabblar på forumet-sover tre timmar och sen så börjar det om :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
det är ju omänskligt! skojjade bara xD
Så jag är omänsklig eller? :D

On topic iaf, vissa behöver ju inte sova så mycket t.ex de finns de (som mig själv) som kan sova runt 4-5timmar och sedan vara uppe resten av dagen och vara pigg men det finns ju de som behöver mer sömn än andra och de som sover "normalt" dvs runt 9-41timmar..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp