Bannade spelare

  • Trådstartare White-Haired Lady
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
En spelare har gjort samma sak som en hel stam gjorde på v14 då skötte sig admins uruselt och lovade att om det hände igen skulle de agera snabbare.

Alla spelare som heter "dagsattjobba" är en spelare som startat för att gör barbs allting tw-teamet gjort är att banna dessa spelare. KAN NI GÖRA NÅGOT ÅT DOM BYARNA ISTÄLLET. ta bort dom och ge plats för barbarer eller spelarbyar detta fuckar bara fe oss som ligger runt dessa byar då vi får mkt mindre farms. Själv är jag omringad av 3st.

Så snälla teamet sluta slacka och gör något för en gångs skull!
 

DeletedUser

Guest
Får ni mindre farms?
Är det inte möjligt att attackera dessa DagsAttJobba spelare?
 

DeletedUser

Guest
Nej dom är ju bannade och jag har ca 7-8st bara i min 15x15 ruta.
 

DeletedUser

Guest
Får ni mindre farms?
Är det inte möjligt att attackera dessa DagsAttJobba spelare?

Dom är bannade,
Men det som är grejen är att dom tar plats för andra sen när dom försviner få vi inte lika tät område som man ska ha på dena värld,
 

DeletedUser

Guest
Har sett det också. Det verkar bara vara ''Dagsattjobb'' spelarna i K45?

I alla fall, så finns de nära mig längre upp i K45 också.
 

DeletedUser

Guest
när de försvinner får du ca 7-8 barbs

Nej det får vi inte, supporten ska plocka bort byarna innan dom blir bb så det kommer bli toma platser,
Det är lite tråkit att några H***r ska försöka sig på att fuska så det drabar andra,
 

DeletedUser

Guest
Till en början, men det kommer vända sig snabbt till sämre en vad man kan utnyttja av 7-8 spelare på 200p.

Tycker det är en sådan himla dålig stil att ens göra dessa konton.
Sluta upp och börja lira istället.
 
Reaktionspoäng
0
Har skickat in till supporten angående detta, får dock inget svar. Ä**igt dåligt av supporten måste jag säga att inte göra något åt detta tidigare, låta det gå en vecka med spelarbyar som är bannade runt om oss. Katastrof hur man än vrider o vänder på det. Ska inte va några problem för admins att gå in o ta bort dessa egentligen från spelet så att världen kan generera ut nya byar eller något.
 

DeletedUser

Guest
Har skickat in till supporten angående detta, får dock inget svar. Ä**igt dåligt av supporten måste jag säga att inte göra något åt detta tidigare, låta det gå en vecka med spelarbyar som är bannade runt om oss. Katastrof hur man än vrider o vänder på det. Ska inte va några problem för admins att gå in o ta bort dessa egentligen från spelet så att världen kan generera ut nya byar eller något.

Japp det är ganska dåligt faktiskt, men men. Det kommer väl snart.

Kollade och det fanns hela 49st!

Alltså: DagsAttJobba001, DagsAttJobba002 osv till DagsAttjobba049.......
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Okej, nu har ni fått avreagera er lite. Detta skall alltså tas med antingen Keyser, Steph eller Gaffel direkt.
Det är väldigt synd att det ska behöva bli så här, men man lär sig alltid lite mer tills nästa gång det händer.

Låser denna nu, men ska se till att trådens budskap når fram.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp