B3ngt tackar för sig

DeletedUser

Guest
Denna världen har jag kör länge på, dels i SKIT som med nicket b3ngtarne för att senare hamna på CPs sida som Clone010.

Där körde jag på ett bra tag kom upp mig i rankerna och skötte senare diplomati och var även baron. Men när sommaren kom kände jag att jag inte gick helhjärtat in för spelet på v6, om jag ens gick halvhjärtat in?

Därför kommer här nu mitt farväl till alla er på denna värld ;). Kanske ses vi på senare världar?

mvh Fredrik
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt! V6 tappade just en trevlig spritsmakare. Tur att du finns kvar på andra håll =)
 

DeletedUser

Guest
Synd att du lägger ner kompis:/

Hoppas att vi ses på andra världar=)
 

DeletedUser

Guest
Mycket tråkigt att tw förlorar en kristianstadsbo.:( Men jag önskar dig lycka till i framtiden!
 

DeletedUser

Guest
Tackar :)
Jag lägger ju inte ner helt, utan finns kvar på v9 ;)
Ni som är välinformerade vet var som vem
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Trevligt b3ngt.. :) v6 är ändå en jävla SKIT värld ;)

Vet inte om du minns när jag spelade där med er i början ^^ Vi hade en jävla massa interna problem just då iaf :p
 

DeletedUser

Guest
Trevligt b3ngt.. :) v6 är ändå en jävla SKIT värld ;)

Vet inte om du minns när jag spelade där med er i början ^^ Vi hade en jävla massa interna problem just då iaf :p

hmm kommer faktiskt inte riktigt ihåg det riktigt, men kollade på Twstats och du var ju minsann med oss :p

Japp lite SKIT-problem hade vi, men tyckte ändå det var en kul tid i min tw-historia ;)
 

hawken

New Member
Reaktionspoäng
0
Säger som Pizarro..

+ Du har varit en schysst och bra spelare genom åren :) Tråkigt att du slutar i v6 nu:/
 

DeletedUser

Guest
Det var tråkigt att höra b3ngt =/

Jag håller med dig, tiden i SKIT var riktigt kul :)
 

DeletedUser

Guest
Hejdå, B3ngt.

Hann ju aldrig känna dig riktigt bra den korta tid det blev i SKIT men du verkade ju vara en SKITskön snubbe. ;)

Var inte detta konto jag lirade på, för övrigt.

Syns på nån annan värld!
 

DeletedUser

Guest
RIP B3NGT :(
hahaha
ur gonna be missed!! eller?:eek:
kanske inte?:eek:
hahahaha
 

DeletedUser

Guest
SKIT var en rolig stam man hade aldrig tråkigt ijallafall:)
lycka till i v9
 
Topp