B-B vs T-bag

DeletedUser

Guest
Nu blev det visst krig igen!

Rubriken talar för sig självt...

Officiell start av kriget: 22.00 :awsm:

B-B vs T-bag
Created by Allibabass
 

DeletedUser

Guest
Jag ber om ursäkt för det, men av upphovsrättsliga problem och att jag inte hittade någon bra låt blev det inte så.
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
det är luuungt, vi får väll se hur detta går :D jag tror dock T-Bag faller ganska snabbt pga B-B's otroliga krigarlust ! KÖTT:D
 

DeletedUser

Guest
hehe jag tror vi faller ganska fort jag med :) eftersom vi är nog de mest inaktiva stammen som finns på värd 9 vi är 3 st som är rätt aktiva om man säger så.

men jag skiter fullständigt i detta nu xD haha. har knapt vuxit något på grund av dålig motivation till att spela. samt att man ledsnat på att försöka få igång en så inaktiv stam :) puss från mig :)=
 
Senast redigerad av en moderator:

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
Du kan juh bara inte lägga dig ner och dö!:eek: ska du inte ens låta B-B kämpa för dina byar?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Biltjuven, vi spelar i värld 9 om jag inte har tappat fokus helt och hållet :confused:

Sedan tycker inte vi i B-B att det egentligen är något krig, jag la mest upp den här "krigsförklaringen" för att jag så gärna vill dela med mig av min film som jag alltid brukar göra, de tar ju ca 10min att göra :awsm:

Sen kan man ju tipsa Sprit om att du ger upp helt, eftersom du faktiskt ligger mitt i deras kluster...
 

DeletedUser

Guest
Du kan juh bara inte lägga dig ner och dö!:eek: ska du inte ens låta B-B kämpa för dina byar?:confused:

tyvärr inte. trupperna som är i byarna kommer stå kvar. :) annars är det väll inge mera. tror jag. för när man är i en stam där alla bara skiter i spelet. och diverse så tappar man själv lusten. hade man varit i en stam där det funnits aktivitet kanske man hade velat kämpa. men som sagt finns det inget att kämpa för så finns heller inte lusten. visst kämpa för att dö med hedern i behåll skulle ju vara en grej. men njaa. som sag hade man varit i en aktiv stam där alla ville kämpa så hade jag självklart kämpat

Biltjuven, vi spelar i värld 9 om jag inte har tappat fokus helt och hållet :confused:

Sedan tycker inte vi i B-B att det egentligen är något krig, jag la mest upp den här "krigsförklaringen" för att jag så gärna vill dela med mig av min film som jag alltid brukar göra, de tar ju ca 10min att göra :awsm:

Sen kan man ju tipsa Sprit om att du ger upp helt, eftersom du faktiskt ligger mitt i deras kluster...


haha. jo jag är fortfarande helt inne i värd 3 haha första servern man spela på. ne förstår att ni inte tycker det. menar våran stam är som att gå på en myrstack inget händer du kanske får någe myror på dig men resten du kliver på dör :p

måste bara säga att din krigsförklaring är mycket gullig :p..

jag har bara sagt till eggeh att jag gett upp med tanke på att det är han och jägermister jag haft mest kontakt med innom sprit. sen sa jag bara som jag sa till alibabas elelr vad han heter att alla byar från ca 150 till högre tal är tomma :p på grynd av att det är byar som precis är internadlade istortsätt :ÅP pusssss
 

DeletedUser

Guest
måste bara säga att din krigsförklaring är mycket gullig :p..

jag har bara sagt till eggeh att jag gett upp med tanke på att det är han och jägermister jag haft mest kontakt med innom sprit. sen sa jag bara som jag sa till alibabas elelr vad han heter att alla byar från ca 150 till högre tal är tomma :p på grynd av att det är byar som precis är internadlade istortsätt :ÅP pusssss

Tackar! :)

Sen kan jag ju säga att det är jag som är den där där allibabass eller vad han nu hette :awsm:
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
Som jag sa, T-bag is going down :)

Dom har dock klarat sig länge intill sprits kluster, va bara en tidsfråga innan nått skulle hända:p
 

DeletedUser

Guest
Fel spel av B-B.

Iap:en hade en vecka uppsägnings-tid.
Iap bröts för 2 dagar sedan.

Fullt spel.

Biltjuven vi kan inte bara sluta spela för vi har lite attacker på oss.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: B-B
Players:

Side 2:
Tribes: T-Bag
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 160
Sida 2: 2
Skillnad: 158

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 135
Sida 2: 0
Skillnad: 135

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,408,619
Sida 2: 19,100
Skillnad: 1,389,519

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,212,578
Sida 2: 0
Skillnad: 1,212,578

chart
 

DeletedUser

Guest
Fel spel av B-B.

Iap:en hade en vecka uppsägnings-tid.
Iap bröts för 2 dagar sedan.

Fullt spel.

Biltjuven vi kan inte bara sluta spela för vi har lite attacker på oss.

Usch då, det var "fel spel" från våran sida bröder och systrar...

Men med en sån hängiven ledare borde ni ju faktiskt kunna klara er ganska bra :awsm:
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: B-B
Players:

Side 2:
Tribes: T-Bag
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 160
Sida 2: 2
Skillnad: 158

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 135
Sida 2: 0
Skillnad: 135

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,408,619
Sida 2: 19,100
Skillnad: 1,389,519

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,212,578
Sida 2: 0
Skillnad: 1,212,578

chart

ooooooooooops!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Erkänn att du är sugen på att kriga när du ser det där haha :p
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: B-B
Players:

Side 2:
Tribes: T-Bag
Players:

Timeframe: 12/06/2010 00:00:00till15/06/2010 10:28:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 171
Sida 2: 0
Skillnad: 171

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,547,724
Sida 2: 0
Skillnad: 1,547,724

chart



Detta plus att Sir Evil har lämnat "da battlefield" och önskar inga fler attacker från oss :awsm:
 
Topp