Bästa stammen (top10)

Så, vilken stam är bäst?(Enligt er)

  • Milka!

    Röster: 51 33,3%
  • 18D

    Röster: 17 11,1%
  • R.E

    Röster: 13 8,5%
  • BFH

    Röster: 28 18,3%
  • EngliS

    Röster: 3 2,0%
  • GodJul

    Röster: 9 5,9%
  • [SE]

    Röster: 4 2,6%
  • FRII

    Röster: 11 7,2%
  • IKEA

    Röster: 15 9,8%
  • [SE-D]

    Röster: 2 1,3%

  • Totalt antal röstare
    153

DeletedUser

Guest
Vilken är då den bästa stammen?Jag tänkte att ni som röstar även kan lägga till ett fint litet argument varför just ni tycker att den stammen är som bäst och jag hoppas att alla inte röstar på sin egen stam då denna omröstningen blir helt meningslös om alla röstar på egen stam.

Jag röstar på BFH då man har sett att de har en hör nivå på sitt lagarbete.Skulle gärna ha viljat rösta på IKEA eller FRII, men vi har inte visat oss lika mkt och är på så sätt inte värda en röst från mig.
 

DeletedUser

Guest
Vilken är då den bästa stammen?Jag tänkte att ni som röstar även kan lägga till ett fint litet argument varför just ni tycker att den stammen är som bäst och jag hoppas att alla inte röstar på sin egen stam då denna omröstningen blir helt meningslös om alla röstar på egen stam.

Jag röstar på BFH då man har sett att de har en hör nivå på sitt lagarbete.Skulle gärna ha viljat rösta på IKEA eller FRII, men vi har inte visat oss lika mkt och är på så sätt inte värda en röst från mig.


Ganska enkelt!! Den bästa stammen har mest poäng, mest byar, bäst OB på minst antal folk i stammen.

Vi rockar helt enkelt och är snäppet bättre än er andra ;)
 

DeletedUser

Guest
Det blev milka för mig med, dels för att vi är individuellt bra som rommel sa, men även för att vårt lagarbete bara blir bättre å bättre. Vi har alltid varit bra på assistans, nu börjar vi även bli bra på att samordna attacker, iaf i mitt område. Så om ett tag tror jag att vi kan mäta oss bra med BFHs lagarbete. Vi har ju fördelen med att vara några få, så vi har ju inte så många som behver synka sig för att det ska fungera bra.
 

DeletedUser

Guest
Ganska enkelt!! Den bästa stammen har mest poäng, mest byar, bäst OB på minst antal folk i stammen.

Vi rockar helt enkelt och är snäppet bättre än er andra ;)


OB har inte uppdaterats på sistone efter våran offensiv, så vi får se hur ni ligger efter den uppdaterats.

Jag röstar så klart på BFH. Behöver inte ens skriv nått argument då det inte behövs.
 

DeletedUser

Guest
BFH såklart, bäst lagarbete samt helt klart bästa propagandan.
 

DeletedUser

Guest
Ojoj, verkar som Milka! & BFH har olika uppfattningar - kanske dags att visa vem som är bäst? ;)
 

DeletedUser

Guest
BFH är bäst, sedan Milka! och 3:a kanske 18D, kanske IKEA.
 

DeletedUser

Guest
BFH är bäst de har bra samanhåållning och jag gillar rutkowski :D
 

DeletedUser

Guest
vet iunte varför denna bumpade upp nu men noterar att vi idag fick vår första röst. (FRII). Var ju trevligt eftersom vi är enda stammen på listan som är kvar. :)
 

DeletedUser

Guest
aaahhh ljuva nostalgi

aaahhh ljuva nostalgi, blev smått chockad, då jag såg klomem i en rödmarkerad tråd, är han tebax, men så var det ju inte.
Kul med lite teknikbuggar för oss nostalgiker
 

DeletedUser

Guest
Va! VFB var ju inte med då, kan du ha smörat å röstat på BFH??????;)
 

DeletedUser

Guest
vet iunte varför denna bumpade upp nu men noterar att vi idag fick vår första röst. (FRII). Var ju trevligt eftersom vi är enda stammen på listan som är kvar. :)

Inte ens ni är kvar i det skicket vilket visar hur mycket som ändras i denna världen. men denna tråden var ju riktigt tidig i världens historia också.
 

DeletedUser

Guest
Det var jag som råkade bumpa upp den när jag gick igenom hela v1-forumet och fick för mig att rösta av någon jävla anledning.
 

DeletedUser

Guest
Haha, vilken bump. En lista om "Bäst" stam där alla alternativ antingen fick stryk, eller mergades ihop till nya konstellationer.
 
Topp