Bästa stammar v8

DeletedUser

Guest
time will tell , kul med en ny värld tycket jag , ser många "kända namn" många roliga stammar. Blir kul att mötas på slagfältet


Må bäste stam vinna=)


Mvh JJ
 

DeletedUser

Guest
Den stammen som kommer att ta denna världen till dominans kommer nog inte att synas på allvar förrän om ca 3 månader skulle jag gissa. Men det är min tro.
 

DeletedUser

Guest
Jag måste hålla med, vad kan stoppa .XI. på denna värld? Man blir rädd bara man läser deras medlemssida.
Skulle jag vara deras granne skulle jag starta om dirren eller se till att bli ally med dom.
 

DeletedUser

Guest
ID som finns på K55 får vi inte heller glömma.

Mycket intressant mixad stam med en kompott av duktiga spelare så vi lägger fokusen på den där stammen från och med nu och i framtiden tycker jag!

Här kan ni se vilka som är med i stammen: ID

http://sv8.tribalwars.se/guest.php?screen=info_member&id=853

Några kommentarer om den här intressanta stammen? Gief comments!

Och sluta kasta paj på varann! Fair play my friends - fair play

Jag är trött på allt skitsnack, sarkastiska "humor" och allt nu, va snäll mot varann istället, världen har ju knappt varit igång en vecka och ändå är det massor med folk som ska försöka smutsa ner varann.

Where is the love buddies?

http://www.youtube.com/watch?v=VTOVxQPR1Ag&feature=related
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ID som finns på K55 får vi inte heller glömma.

Mycket intressant mixad stam med en kompott av duktiga spelare så vi lägger fokusen på den där stammen från och med nu och i framtiden tycker jag!

Här kan ni se vilka som är med i stammen: ID

http://sv8.tribalwars.se/guest.php?screen=info_member&id=853

Några kommentarer om den här intressanta stammen? Gief comments!

Och sluta kasta paj på varann! Fair play my friends - fair play



paj är gott och .XI. är roliga att kasta på
 

DeletedUser

Guest
tror inte att Imp, ledarstammen just nu kommer behålla den,
verkar tyvärr bara finnas pointhunters där
de har även en väldigt stor spridning på sina medlemmar
vilket aldrig är bra, tror att det blir dem som faller först.
 

DeletedUser

Guest
ID som finns på K55 får vi inte heller glömma.

Mycket intressant mixad stam med en kompott av duktiga spelare så vi lägger fokusen på den där stammen från och med nu och i framtiden tycker jag!

Här kan ni se vilka som är med i stammen: ID

http://sv8.tribalwars.se/guest.php?screen=info_member&id=853

Några kommentarer om den här intressanta stammen? Gief comments!

Och sluta kasta paj på varann! Fair play my friends - fair play

Jag är trött på allt skitsnack, sarkastiska "humor" och allt nu, va snäll mot varann istället, världen har ju knappt varit igång en vecka och ändå är det massor med folk som ska försöka smutsa ner varann.

Where is the love buddies?

http://www.youtube.com/watch?v=VTOVxQPR1Ag&feature=related


Make war not love !, om du vill ha frid och fröjd gå te ******* !
 

DeletedUser

Guest
Nej men krig ska man ha ingame, på slagsfältet, här i forumet kan man ju vara sjyst och respektera varann.

Åter igen till topic så vi inte glider ifrån ämnet: Jag har för mig det är en till bra stam som ska startas nu i helgen, var de startas vet jag tyvärr inte men håll utkik!
 

DeletedUser

Guest
well, vet inte hur ni andra klassar random, men vi är igång iaf =)
 

DeletedUser

Guest
Typiskt. Var inte mening att ID skulle upptäckas :p

Men som det står på profilen. Allt vi vill ha är världsfred.
 
Reaktionspoäng
14
Är det inte onödigt att slänga upp en sån här bara 2 dagar efter starten? änsålänge så är dom största stammarna bara poäng samlare och när mer trupper kommer byggas kommer dom som är störst nu inte att ha en chans eftersom dom söker poäng och inte trupper, tror att stammarna som ligger runt 20-25 rank kommer lyckas vara störst om några veckor eftersom dom bygger mer strategiskt och inte lika mycket poäng :)
 

DeletedUser

Guest
Är det inte onödigt att slänga upp en sån här bara 2 dagar efter starten? änsålänge så är dom största stammarna bara poäng samlare och när mer trupper kommer byggas kommer dom som är störst nu inte att ha en chans eftersom dom söker poäng och inte trupper, tror att stammarna som ligger runt 20-25 rank kommer lyckas vara störst om några veckor eftersom dom bygger mer strategiskt och inte lika mycket poäng :)

Det är planeringen som gäller. Ett schema som ska följas steg för steg och då spelar det ingen roll om man har hög eller låg poäng. Måste man fixa vissa saker som krävs att fullfölja sin planering så måste man göra det och i vissa fall kan man inte hjälpa att dessa momenten man gör ger poäng.

Men visst, det är rätt, den här tråden borde nog inte startas upp redan nu några dagar efter V8 startades, med risk för allt pajkastning, skitsnack som spammas i dessa trådarna.
 

DeletedUser

Guest
tror inte att Imp, ledarstammen just nu kommer behålla den,
verkar tyvärr bara finnas pointhunters där
de har även en väldigt stor spridning på sina medlemmar
vilket aldrig är bra, tror att det blir dem som faller först.

Pointhunters... Hmm, är det inte det spelat går ut på, ha så mkt poäng som möjligt? :confused:;)
 
Topp