Bästa stammar v8

DeletedUser

Guest
.Xi. är ju bara bäst de har ju de bästa spelarna som någonsin spelat .se
 

DeletedUser

Guest
Orka att ni driver så med dem x)

alltså gällande mannel har jag sett mycket klagomål om honom som stor noob. Alla ninjor blev ju uniformt kallad för att vara de största noobsen på v3. så här ju sanning i det hela.


och -Xi- har ju sveriges bästa spelare. iceprinses blev ju till och med fram röstad till det.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Märker du inte det på sättet Wallin och pilis skriver om och till dem..? Jag tycker i alla fall att det visar sig ganska tydligt att de bara driver med Ic3 m.m.

Kanske, mig spelar det ingen roll. Jag tycker att vi visar med attackerna vilken stam som är bäst.

Om ett par månader lär man ju se ett mönster iaf =)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker vi håller oss ganska ödmjuka ju, vi kör enligt vår planering och ingenting annat. Det finns många bra stammar på V8 så det är inget snack om saken, vänta med några veckor innan man kan säga något.

Nej, nu har jag inte tid att prata mer, måste tillbaka till min egen lilla by och fixa nya fina finslipade yxor :)

Less talk, more action, that's my policy
 

DeletedUser

Guest
mannel, vem bryr sig om honom?
många ser honom som en stor noob.

.Xi. har ju sveriges absolut bästa spelare som ledare hur kan det gå fel.

Kan bara hålla med pilis; .XI. kommer dominera denna värld länge. Dom har TW.se bästa spelare efter allt!

HAIL .XI. :rolleyes:
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
lika bra att låsa denna tråden då den enbart kommer att innehålla smutskastning, dessutom e det inte aktuellt med att påstå att en viss stam e "bäst" i v8 i nu läget.. läste att man kan börja snacka om de om 2 månader, tror inte jag, me tanke på hastigheten så kommer de nog inte dröja allt för lång tid tills all action börjar..
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
lika bra att låsa denna tråden då den enbart kommer att innehålla smutskastning, dessutom e det inte aktuellt med att påstå att en viss stam e "bäst" i v8 i nu läget.. läste att man kan börja snacka om de om 2 månader, tror inte jag, me tanke på hastigheten så kommer de nog inte dröja allt för lång tid tills all action börjar..

Jag antar att du menar vad jag skrev.. Nej jag tror inte att det kommer ta 2 månader innan det blir någe action på v8. Men för att urskilja vilka stammar som är bäst lär det ta minst 2 månader, förmodligen mer.
Det är inte ovanligt med stammar som gömmer sig i början för att inte visa vilka dom är, stammar som erhåller riktigt duktiga spelare och sen efter några månader visar världen vilka kvalitéer dom sitter på..
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag antar att du menar vad jag skrev.. Nej jag tror inte att det kommer ta 2 månader innan det blir någe action på v8. Men för att urskilja vilka stammar som är bäst lär det ta minst 2 månader, förmodligen mer.
Det är inte ovanligt med stammar som gömmer sig i början för att inte visa vilka dom är, stammar som erhåller riktigt duktiga spelare och sen efter några månader visar världen vilka kvalitéer dom sitter på..

ja då, men att vänta för länge kan bli en tabbe då de andra stammarna redan e för stora för att plocka senare.. men visst de kan hända.. meroende på skills och aktivitet..
 

DeletedUser

Guest
ja, då kan jag försöka skriva ett lite vettigt inlägg om .XI. , tänker inte driva med er alls faktiskt, tror jag inte . bara lite isf =)

men iaf, ni har j*vligt många duktiga spelare, inget snack om den saken . Men det är ju även lätt att när man bestämmer sig för att plocka de bästa spelarna överallt så floppar det.

Säger inte att det är så i detta fallet, men det finns trots allt en väldigt stor chans. Om man jämför lite med olika idrotter, säg svenska landslaget i ishockey, många spelare där är bland världens bästa, och de är kungar i sina klubblag och städerna där, men när de spelar tsm får de oftast inget flyt i det alls. Visst, de har vunnit ibland, och räknas som ett av världens bättre lag. Men då de har mkt högre kvalite på spelarna egentligen borde de prestera mer. Däremot Canada och U.S.A har många bra, men även många blandade, de har en mycket bättre stämning i laget, och de spelar tsm, för sitt land.

Bara en jämförelse, vi får se om .XI. floppar som när Sverige åkte på däng mot vitryssland eller om de plockar både OS och VM på ett och samma år ;) .

hoppas ni tar detta inlägg seriöst, annars blire smisk =)
 
Topp