Bästa spelaren @ v2

DeletedUser

Guest
har lyckats slå mitt eget personbästa i hur många krigsbyar man kan ta på 24h. mitt förra rekord tror jag va första dygnet i bringt vs. solace kriget. då tog jag 30-35 typ, minns inte exakt. men nu har jag iaf fått till de ännu bättre.

Side 1:
Tribes:
Players: EdubbleE

Side 2:
Tribes: DO DO-A
Players:

Timeframe: 27/12/2009 20:30:00till28/12/2009 20:30:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 43
Sida 2: 0
Skillnad: 43

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 429,566
Sida 2: 0
Skillnad: 429,566

image.php




(är uppe i 46 nu men dem togs efter att 24h gått från första)
 

DeletedUser

Guest
ytterst få, bara ett par lama försök att ta tillbaka byar. vet inte om de e att dom e rädda för att misslyckas. Några av dem e säkert inaktiva men jag har fått slå ut en hel del deff och har ju sett hur de fyllts på under tiden. ca 1.5mille obA har de gett mig iaf. de va ett roligt dygn :) älskar att göra sånna ordentliga ryck, vipps så va jag nästan en halv mille större och knep tronen i k47 ;) tur för DO att lagringar inte växer på träd (man måste ha lera och järn med)
 

DeletedUser

Guest
var det inte vi på v4 som inte hade något motstånd? Verkar inte vara så mycket motstånd på denna värld heller :p
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
ytterst få, bara ett par lama försök att ta tillbaka byar. vet inte om de e att dom e rädda för att misslyckas. Några av dem e säkert inaktiva men jag har fått slå ut en hel del deff och har ju sett hur de fyllts på under tiden. ca 1.5mille obA har de gett mig iaf. de va ett roligt dygn :) älskar att göra sånna ordentliga ryck, vipps så va jag nästan en halv mille större och knep tronen i k47 ;) tur för DO att lagringar inte växer på träd (man måste ha lera och järn med)

DO är suveräna på att supporta varandra eller de har iaf varit det.
 

DeletedUser

Guest
EdubbleE, blir helt ärligt inte imponerad av dina 43 adlingar på 24h, betyder mer att du e en nörd framför datorn i 24h.. att adla byar från DO e densamme som att adla barbarian byar!

ska hålla mig on topic:

bästa anfallaren, ja det finns en del som e grymma på att anfalla och ha allt bra taimat, men ni måste erkänna för er själva nu att det mesta handlar om mest aktivitet, den som har mest tid framför datorn kan göra en bättre anfallsplan. så jag vill inte säga nått namn här, men är jag illa tvungel och göra det så säger jag abel!

bästa försvarare, här skulle jag lätt kunna lägga in vargfanz, kommer ihåg i MR tiden då hon hade konstant inkommande och klarade sig bra o höll sig i toppen tills hon vart gangbangad ssom resten av MR vart ^^


bästa adlare, en som jag e förvånad över att han inte finns med e jockderock, han va en väldigt bra anfallare men sämre försvarare.. minns han som en riktigt duktig "adlare"
 

DeletedUser

Guest
EdubbleE, blir helt ärligt inte imponerad av dina 43 adlingar på 24h, betyder mer att du e en nörd framför datorn i 24h.. att adla byar från DO e densamme som att adla barbarian byar!

trött på att de alltid ska gnällas från alla som inte får lov att spela hur mkt dom vill bara för att dom har mammor/fruar som inte uppskattar deras hobby. när jag anfaller ordentligt så sitter jag minst 24h i sträck. Det är skitkul och jag kan göra det eftersom jag bestämmer över mig själv. När jag inte kör dessa yberanfall så spelar jag inte ovanligt mkt och när jag är under anfall ser jag bara till att logga in på mobien med jämna mellanrum för att hålla koll på inksen.

vem du nu än är så föreslår jag att du försöker sätta mig på plats ingame istället för att spänna dig här och kalla mig för nörd
 

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
trött på att de alltid ska gnällas från alla som inte får lov att spela hur mkt dom vill bara för att dom har mammor/fruar som inte uppskattar deras hobby. när jag anfaller ordentligt så sitter jag minst 24h i sträck. Det är skitkul och jag kan göra det eftersom jag bestämmer över mig själv. När jag inte kör dessa yberanfall så spelar jag inte ovanligt mkt och när jag är under anfall ser jag bara till att logga in på mobien med jämna mellanrum för att hålla koll på inksen.

vem du nu än är så föreslår jag att du försöker sätta mig på plats ingame istället för att spänna dig här och kalla mig för nörd




Det är inget annat än att hålla med att EE är en grymt bra spelare! Ingen vill vara på sitt acc när han får sina ryck, helt klart!

Körde själv mot han ett litet personligt krig, blev inte mkt adling där men mkt rens... som jag kände även att han hade lite fördel för sina antal fler byar än vad jag hade.

Många farmar, akademier, HQ osv förstörda.... detta krig avslutar jag idag...men vet att han skulle lugnt ta mig i längden utan tvekan... såklar är det jobbigt när han kör sina attacker och lägger dem taktiskt runt 03:00-04:00 på morgonen/natten ...men då är det viktigt att kunna ha kö några natter för man klarar aldrig att dygna en hel vecka, då förstör man sig själv och det gör bara mer skada än nytta!

Sätter heltklart EE som den bästa spelaren på v2!


// Stuff
 

DeletedUser

Guest
tack stuffman och tack for en go fight. va langesen nagon bjod pa sa mkt motstand
 

DeletedUser

Guest
EdubbleE, blir helt ärligt inte imponerad av dina 43 adlingar på 24h, betyder mer att du e en nörd framför datorn i 24h.. att adla byar från DO e densamme som att adla barbarian byar!

ska hålla mig on topic:

bästa anfallaren, ja det finns en del som e grymma på att anfalla och ha allt bra taimat, men ni måste erkänna för er själva nu att det mesta handlar om mest aktivitet, den som har mest tid framför datorn kan göra en bättre anfallsplan. så jag vill inte säga nått namn här, men är jag illa tvungel och göra det så säger jag abel!

bästa försvarare, här skulle jag lätt kunna lägga in vargfanz, kommer ihåg i MR tiden då hon hade konstant inkommande och klarade sig bra o höll sig i toppen tills hon vart gangbangad ssom resten av MR vart ^^


bästa adlare, en som jag e förvånad över att han inte finns med e jockderock, han va en väldigt bra anfallare men sämre försvarare.. minns han som en riktigt duktig "adlare"

Vem är du att kalla någon för nörd? Du är nog den största nörden isf, 24 h i sträck visar på dedikering och skill.
 
Topp