Bästa spelaren i stammen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Eftersom ni bara gissar och inget vet så bör ni inte heller klaga
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Finns redan en tråd om vad som har hänt Elohim, håll all sådan diskussion där och borta från denna tråd.
 

DeletedUser

Guest
Den är låst nu. Vad göra?

Detta är vad dom kallar mörkning; dom hänvisar till en tråd som är låst och så vet folk inte vart dom ska prata om det. Sedan om folk skulle prata om det får dom en varning för offtopic ;)

ontopic: Ebolas smiskar på ser jag o0
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=3
Bestraffning
Regelbrott vill först föranledda en varning, upprepade brott kommer att leda till avstängning.
...
Moderatorerna har rätt att radera poster och att låsa trådar. Följ deras instruktioner för att undvika åtgärder från deras sida.
...
Även diskussion om radering av poster eller låsning av trådar ska i första hand tas via supportsystemet.
...
Om du upptäcker att en post eller tråd har blivit raderad så är det av en god anledning och att upprepa posten igen är inte tillåtet.


Den tråden var då öppen när jag hänvisade till den. den är numera stängd likaså diskussionen om vad som hände Elohim. Tas den frågan upp igen här eller i någon annan tråd så kommer jag inte bara att utdela varning utan ban kommer att ges med en gång.

Men då vissa inte vill hålla sig till ämnet så stängs denna tråd.


Och till de som har mer än ett forumkonto så kommer samtliga konton för den spelaren att bannas.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp