Bästa spelare TW spelaren Ever!

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Sa länge sedan jag spelade, men här kommer iallafall gamlingarna som jag anser vara av det bättre slag av spelare och som jag har mest minne av. =)

Mannel, Wallin, Purple och Monte.
 

DeletedUser

Guest
Monte kommer jag också ihåg, men vrål-åke kommer jag ihåg mest av alla!
 

DeletedUser

Guest
Sa länge sedan jag spelade, men här kommer iallafall gamlingarna som jag anser vara av det bättre slag av spelare och som jag har mest minne av. =)

Mannel, Wallin, Purple och Monte.

Har Purple vart bra en gång i tiden? Betvivlar jag starkt :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Nuvarande.

Speed-Wallarn.
Hp. - Tuprutt
-------------------------------------------------------------
Starter.
Känns som vi ska lägga till mackan här =).
Ni som satt på Janne långben fick upp era trupper jävligt bra.

Midgame.
Svårt att säga : Alla nit/Dsa Liranarna anser jag :D.

Fast adling :
Esperanta, drar ju ifrån på v13 så det knakar.


Finns en hel del mer spelare som fattas på listan .
 

DeletedUser

Guest

Han internadlar sig fram och viker sig såfort det smäller.
Han hade som krav att ta med 2 stoora spelare in i Bringt på v2 om han skulle joina oss. Och dessa två spelare körde han på KÖ enbart för att kunna internadla dem.
vi gillade inte krav så vi nekade förfrågan och dödade honom istället. Första dagen vi gick på honom lämnade han sitt konto o blev grå
 

DeletedUser

Guest
Skönaste...

Deffare: Kawac, Simon Wiberg, Sliten

Anfallare: Sliten, Fetglenn, TGOW, Alive, Fox92

Ledare: MeatMachine, Agalevom, Päronsoda, Cribba55, Moonflake

Forumsunderhållning: Xray, SirBrobeck, Wallin016, Henrik338

Fiende: SirBrobeck, MeatMachine, Dalezzad, Turnisse

Stamidiot: Nuuben #1 (Fröken Julie, HolmarNN), Crotale
 

DeletedUser

Guest
Okey, var inte så seriös när jag sa det. Tyckte han vara var bra, men finns självklart bättre.

Vad tycker du om Per berg då? Själv tycker jag att han var en av de bästa Ledarna. (vet att det finns mycket skit om han, men har aldrig hört det så)

nää ta inte upp PB i denna tråden......nu har du ju bara pajjat hela tråden =(
 

DeletedUser

Guest
Tänkte väl att någon skulle tända till på det därför tog jag bort det ;)
 

DeletedUser

Guest
Av spelare jag har mött/spelat med:

Bästa offspelare: Jimbolainen. Fyfan, skulle inte vilja möta honom, lär vara jobbigt.

Bäst på att köa för andra: Somalia for FN, eller eggeh, välj själva. Sitta och ducka på 3 konton med 3k incs utan att ducka på en annan by, bara en dåre gör det, grattis SFFN. eggeh, köar 6 frontkonton samtidigt, dåre.

Bäst på att vara borta länge, planerat: Pepparpaj/lampscyco. Att komma över 60-dagarsspärren utan att ha slutat eller bara ha stuckit iväg utan att säga till är starkt jobbat, grattis.

Bäst på att vara borta länge, oplanerat: Ramayne. Dra iväg ett halvår utan att säga till, komma tillbaka och säga: "Öhh ge mig ett konto nu, är så jävla taggad!!", adla 150 byar, dra iväg igen. Dåre.

Bäst allround: Outlawpete. Behärskar spelets alla delar och är grym på allt, klarar att toppa oavsett vilken del av spelet. Fireside är rätt vass allround han med.

Bästa lagspelare: OneRonna. "öhh ronna, rensa dom här byarna" *vänta en stund* -> lista i pm. Man adlar. Repeat.

Bäst late: SFFN eller eggeh.

Bästa skriptare: Moderkakan.

Argaste spelare: Ebolas.

Spelaren som sprider mest negativ energi: eggeh

Spelaren som vinner det här snabbt: SFFN

Bäst på Göteborgsk geografi: Phamlol

Mest överlägsna spelare(varken mött eller spelat med): Metaldazer, mid. Gal1.

Ledarhönan: Eftersom jag inte har haft sådär asamånga, så får det bli SFFN eller eggeh. SFFN för att han får stammen att jobba som en enhet. eggeh för att han är så fruktansvärt förbannad jämt och tar ansvar och för att han skötte spriten fantastiskt bra när jäger drog.

Bästa ledaren, men som inte har tiden eller erfarenheten att dra upp något: Rom-.

Bäst på att räkna ut den rena o skära årsvinsten för "inoo game", iklädd svart vit kofta, sittandes närmast kameran: Farbor_joakim

Bästa underhållare: ELMORTE, philip1300.

Största idioten: Insider.

Bästa historieberättaren: TGOW. Mannen, myten, legenden.

§6-mästare: Winzent.

Och den viktigaste utmärkelsen av alla, bästa trollare: Jästa Äpplen
emoticon-00117-talking.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Finns så många man kan nämna... Själv vill jag lyfta fram en speciell person som jag har spelat väldigt många gånger mer och är bland de mest lojala och skickliga spelare jag har träffat. När han har tid, då jävlar rullar pansarvagnen...

BigChiefBenke aka DärSolenAldrigLyser
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Vill bara komplettera pötaös lista med ett par namn:

Spelaren med mest hopp om mänskligheten: Pötaö
Mest xD : Henke eller nåt sånt
Bäst på att spotta folk i ansiktet: NinjassoN
Liten och snabb: -Vendetta-
Störst AIK-fan: Ebolas
Största glädjedödaren: Jag själv/Callelito
 
Topp