Bästa ledarna på v11?

Bästa ledarna på v11?

  • BooYaa - MeatMachine, Fröken Julie & Lord Culvert

    Röster: 42 25,5%
  • TWRML - SirM, UncleDirty & Svinpest

    Röster: 8 4,8%
  • BJÖRN - Vodka & Sur Björn

    Röster: 31 18,8%
  • BringT - Serett, Sernio & Sersex

    Röster: 6 3,6%
  • 1X2 - Keyser, SuperNova & Roxylina

    Röster: 2 1,2%
  • Asynja - DrDoom11 & okänd

    Röster: 6 3,6%
  • Puppy - Kaffesump & Uppwall

    Röster: 10 6,1%
  • EAG - Moorgarth, Castel & Toen

    Röster: 10 6,1%
  • Älg - Xillaero

    Röster: 27 16,4%
  • DEST - Speedy & Darth Tavlan

    Röster: 2 1,2%
  • PRP - Södertälje, DärSolenAldrigLyser

    Röster: 6 3,6%
  • OBA - Sadsmasher & Keyser

    Röster: 15 9,1%

  • Totalt antal röstare
    165
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
tjohej

Men det ser ju ut som att BooYaa ledaren vinner detta så kunde vi bara inte kröna honom medans han e på topp.

(så slipper man se denna post menar jag :))

ser ut som ett rumänskt demokratiskt val (fast med röster från provinser som inte tillhör Rumänien längre) aha ceauscesko val
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag vet ej vem som är bäst men jag tycker att Meatmachine får min röst.
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är synd att så få har motiverat sin röst, det är ju det som gör en sån här tråd intressant.

Men det ser onekligen ut som att Meat och company tar hem detta, kanske med hjälp av sitt medlemsantal, kanske bara för att han/de faktiskt förtjänar det.

Alltså:
1. Meatmachine & co - Har hållt ihop sin skock från start, kört ganska safe men ändå hållt trupperna rullande.
2. Sur & Vodka - Lämnade världen lite oväntat efter ett fint halvår lite drygt. Gjorde bra ifrån sig mot TWRML framförallt.
3. Herr Brobeck - Har kämpat på i evigheter mot BooYaa och förtjänar en eloge för uthålligheten.

Min egen röst gick till Sur & Vodka för deras sätt att styra BJÖRN; lågt medlemsantal, sparsam diplomati, bra sammanhållning och mycket humor. Och så naturligtvis väl valda rekryter.
 

DeletedUser

Guest
Skoj med motiveringarna. Tack för rösterna, eftersom det var fler röster än jag har stammedlemmar måste det varit någon utanför stammen som tryckt på mitt namn;). Det var en skoj liten tävling även fast jag inte tror den reflekterar sanningen så jätte mycket. Nu vann förvisso den jag ansåg som segrare men jag tror det finns många ledare på v11 som hade diplomatknullat my ass.
Tycker vi kan hurra för meat och stänga tråden, så slipper vi ha möget blinkande hela tiden.
Puss och kram
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Skoj med motiveringarna. Tack för rösterna, eftersom det var fler röster än jag har stammedlemmar måste det varit någon utanför stammen som tryckt på mitt namn;). Det var en skoj liten tävling även fast jag inte tror den reflekterar sanningen så jätte mycket. Nu vann förvisso den jag ansåg som segrare men jag tror det finns många ledare på v11 som hade diplomatknullat my ass.
Tycker vi kan hurra för meat och stänga tråden, så slipper vi ha möget blinkande hela tiden.
Puss och kram

nog det bästa jag hört från dig på 1 år .
för en gångs skull håller jag med dig!
stäng tråden så gör vi en ni till tex midsommar ir däromkring
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Vad tycker trådskaparen, kan vi låsa tråden och anse röstningen som avgjord för denna gång? :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp