Bästa farmningen

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Byte: 4.893 3.998 4.609

Denna var uppskattad.. Lönar sig att scouta barbs på natten..
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Byte: 4.097 4.097 4.097 12291/12960


ska till en till o hämta mer inatt :D

Han har till o med mer xD
 

DeletedUser

Guest
/cry alla mina farms suckar hårt /cry fast fick 2K 2K 2K inatt men endå /cry
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
hihi jaaaa

Igår drog jag väl in över 30k av varje på bara farmingar under dagen :)

idag ser det ut att bli lika bra dag :D
 

DeletedUser

Guest
Byte: 4.097 4.097 4.097 denna blev man glad för =) tack tack. rensade hela byn xD
 

DeletedUser

Guest
kan väl vara med här jag med då:)

Byte: 7.772 7.203 7.105 22080/xxxxx
 

DeletedUser

Guest
Jag ska kanske inte klaga. Det bästa jag fått in i en farmning är väl 3k av varje. Jag får in 10-15k av varje resurs en bra dag. Problemet är att mina grannar är så löjligt inaktiva. De flesta verkar logga in ca 1-2 gånger i veckan och nästan ingen har uppgraderat järngruvan, men så är det ju alltid.

Det är nackdelen med att spela på den svenska servern. De flesta loggar in högst två gånger i veckan och farmar man dem så får man mejl som "Varför attackerar du mig? Vad har jag gjort dig?"

Man får nästan mer från barbarbyarna. De uppgraderar sig fortare än många spelare i mitt område :(
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Problemet med svenska servrar? har du någonsin spelat på .Net eller? Där kan man snacka pip och gnäll..

Problemet på .Se är att folk inte börjar om eller slutar på ett schysst sätt.. Hatar alla snorungar som låter kontot vara så att det tar typ 2 veckor innan det blir en barb som börjar bygga..
 

DeletedUser

Guest
Problemet med svenska servrar? har du någonsin spelat på .Net eller? Där kan man snacka pip och gnäll..

Problemet på .Se är att folk inte börjar om eller slutar på ett schysst sätt.. Hatar alla snorungar som låter kontot vara så att det tar typ 2 veckor innan det blir en barb som börjar bygga..

Jo, jag har spelat på .net^^ Ganska mycket faktiskt. Från värld 1 och framåt. Jag har spelat TW i drygt två år. Men ok, jag är kanske lite färgad av hur det såg ut på värld 1 och 2 på .net-servern. Där var det inte så mycket "pip och gnäll". Och allvarligt talat, inte på andra .net-världar jag spelat heller.

Men det "problemet" du hänsyftar till har existerat på alla världar i TW.
 

DeletedUser

Guest
Om inte mitt minne sviker mig så fanns det inga barbarbyar förr :)
 

DeletedUser

Guest
Om inte mitt minne sviker mig så fanns det inga barbarbyar förr :)

Barbarbyar har alltid funnits. De är ett gissel på värld 1 på .net-servern nu där spelare har startat ett upprop för att barbarbyar ska avskaffas. Och jag håller med. Fanns det inga barbarbyar skulle spelare bli tvingade att attackera varandra. Då skulle vi äntligen kunna börja tala om Tribal WARS!
 

DeletedUser

Guest
Barbarbyar har alltid funnits. De är ett gissel på värld 1 på .net-servern nu där spelare har startat ett upprop för att barbarbyar ska avskaffas. Och jag håller med. Fanns det inga barbarbyar skulle spelare bli tvingade att attackera varandra. Då skulle vi äntligen kunna börja tala om Tribal WARS!

Säker?

Övergivna vet jag ju att de alltid har funnits, men jag tror inte barbarbyar har funnits "så" länge.
 

DeletedUser

Guest
Säker?

Övergivna vet jag ju att de alltid har funnits, men jag tror inte barbarbyar har funnits "så" länge.

Nu pratar vi nog olika språk. Övergivna byar och barbarbyar är samma sak. Refererar du till bonusbyar på något sätt?

Om jag minns rätt så var bonusbyar en nyhet på V12 på .net-servern.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
barbarbyar växer, det gör inte övergivna så nä barbarbyar och övergivna är inte samma, och det var nog det vonyx syfta på


förr blev dom bara övergivna och växte inte, det var väl först då värld 3 började som övergivna blev barbarbyar och växte?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
barbarbyar växer, det gör inte övergivna så nä barbarbyar och övergivna är inte samma, och det var nog det vonyx syfta på


förr blev dom bara övergivna och växte inte, det var väl först då värld 3 började som övergivna blev barbarbyar och växte?

Som sagt, minnet kan spela mig spratt, men ja, det var det jag menade :)
 
Topp