Bästa bonusbyar?

DeletedUser

Guest
Vilka är de bästa bonusbyarna tycker ni i V.4? De som kan producera mer resurser eller rekryterar snabbare eller de som får plats för mer population?
 

DeletedUser

Guest
Vilka är de bästa bonusbyarna tycker ni i V.4? De som kan producera mer resurser eller rekryterar snabbare eller de som får plats för mer population?

1a) 10% mer population
2a) 10% Snabbare rekrytering i barracken
3a) 10% snabbare rekrytering i stallet.
 

DeletedUser

Guest
1a) 10% mer population tycker lätt jag skönt att ha en sån som offby med en pally med ram itemet. Tänk vilken nuke man kan bygga i en sån :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte väl, nu själv sitter jag och undrar om jag ska ta den extra timmen med adelsmannen för att adla en sådan by eller köra på en resursby, vilket inte är något fint mål...
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte väl, nu själv sitter jag och undrar om jag ska ta den extra timmen med adelsmannen för att adla en sådan by eller köra på en resursby, vilket inte är något fint mål...

Satsa på att ta en spelare istället, bonusbyarna är så små än så länge, dom växer för långsamt tycker jag :(
 

DeletedUser

Guest
är ju när dom är små som dom är mäst lätt tagna senare måste man ju sno dom från större eller lika stora spelare
 

DeletedUser

Guest
Japp, det är myckt roligare at ta byar från en spelare än att ta nån övergiven.
 

DeletedUser

Guest
Jo, det måste jag nog hålla med om, dock kommer en bonusby med 10% extra population ge en stor bonus till en off/deff-by, så jag satsar på en sådan som första adelsmål, sedan kanske vi pratar spelare :)
 

DeletedUser

Guest
10% pop är helt klart överlägset bäst.

men nu i start så är de nog resursbyarna som är bäst. Kanske trupp byarna också.

10% pop är ju bara bra när man har maxat sina farmplatser.
 

DeletedUser

Guest
men dom här tycker jag är SÄMST

10% snabbare i verkstaden
10% av enskild resurs
3% snabbare av alla, det är för lite
 

DeletedUser

Guest
Ändå är de alla bättre än normala byar :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
10% pop är helt klart överlägset bäst.

men nu i start så är de nog resursbyarna som är bäst. Kanske trupp byarna också.

10% pop är ju bara bra när man har maxat sina farmplatser.

Håller med.

Och angående de sämsta så är de klart bättre än de "vanliga" barbarbyarna
 

DeletedUser

Guest
jag har funderat på en sak. hur blir bonus byarna till:confused:hur blir bonus byarna till ?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Nej, det roliga med spelet är att ta Bonusbyar.. Av Spelare! :D
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker också det............ MUHAHAHAHAHAHA(elakt skratt)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp