AXE är en flyktingstam

DeletedUser

Guest
Om stammen har gått i backen så gör det la inget att ta in deras Talanger?
 

DeletedUser

Guest
VAA??

Men vi vill ha hans byar och den e inte i backen än....

Så du tycker det alltså e ok att spelare flyr från S*R*O till AXE???
 

DeletedUser

Guest
Deathhunter (med massa stora o små bokstäver >.<), snälla sluta spamma forumet med din skit.
 

DeletedUser

Guest
Deathhunter (med massa stora o små bokstäver >.<), snälla sluta spamma forumet med din skit.

Jag spammar inget...

Säger bara vad jag vet och vad jag tycker..

Och AXE har lovat flera ggr nu att dom ska kicka flyktingen men dom bara ljuger om det oxå för det kan väl inte vara så svårt att att bara kicka han???
 

DeletedUser

Guest
Ja. En liten stam vid namn AS har vi plockat. Jag Adlade deras ledare personligen. Efter det så bjöd jag in deras medlemmar på K35 och några av dom är med oss. Några har blivit kickade. AS stammen har bara 1 medlem på under 1000 poäng.

Att ge folk en andra chans är inte fel. Ibland vinner man, Ibland förlorar man. det är bara till att ta chansen.
 

DeletedUser

Guest
extremt onödig tråd. Ta detta via pm hunter....


Hur många va det i S*R*O då? ca 30?

Då är det väll inte hela världen om ett adlingsobjekt försvinner...
 

DeletedUser

Guest
Om en stam tar in flyktingar så gäller det helt enkelt att kunna stå på sig ifall "fienderna" från hans gamla stam vill ha han utlämnad.

Antingen tar man in en spelare och backar han till fullt eller så tar man inte in honom i stammen. Simpel logik :)
 

DeletedUser

Guest
Ja. En liten stam vid namn AS har vi plockat. Jag Adlade deras ledare personligen. Efter det så bjöd jag in deras medlemmar på K35 och några av dom är med oss. Några har blivit kickade. AS stammen har bara 1 medlem på under 1000 poäng.

Att ge folk en andra chans är inte fel. Ibland vinner man, Ibland förlorar man. det är bara till att ta chansen.

Det är nog en inte alltför vanlig situation. Tror det är betydligt vanligare att det är krig mellan två stammar och medlemmar i den den stam det går dåligt för flyr så att säga det sjunkande skeppet.

Personligen har jag svårt att förstå hur de stammar som tar in den sortens flyktingar resonerar. Torde väl vara nåt i stil med:

"-Jaha du. Du vill lämna din stam i sticket när dom behöver dig och dina trupper som bäst ? Ok då! Välkommen in i vår stam, vi känner oss helt trygga med att du kommer att kämpa för oss till sista blodsdroppen..." :confused:
 

DeletedUser

Guest
Deathunter: Du gör inget vidare reklam för dig och din stam. Jag är inte den som tvekar på ett läge att hacka på AXE pga mina åsikter om vissa personer där men i det här fallet så står ja bakom AXE till 110%. Visst, din ålder gör att du inte får handla på bolaget men låt inte det gå utöver oss. Korrekt svenska och konkreta bevis och motbevis är fan det minsta vi kan begära som orkar läsa skiten du skriver.

/Detta är min åsikt och speglar inte på något sätt min stams åsikter./
 

DeletedUser

Guest
Om en stam tar in flyktingar så gäller det helt enkelt att kunna stå på sig ifall "fienderna" från hans gamla stam vill ha han utlämnad.

Antingen tar man in en spelare och backar han till fullt eller så tar man inte in honom i stammen. Simpel logik :)

Precis min mening:

Så AXE har tagit in en flykting från S*R*O och är beredda att försvara denne?
Jaja..? Låter provocerande och kaxigt, men kul.
Det är väl ändå upp till dem? Förstår naturligtvis att du kan vara upprörd, men vadå, se till att ta ut din ilska i spelet!

Gogo! ;D


De flesta är ju överens om att flyktingstatus är någonting negativt, men om AXE av olika anledningar väljer att skita i detta och stötta en nyligen intagen avhoppad medlem, är säkert dessa deras anledningar goda. Och en del av spelet.
Så vad var syftet med tråden?
 

woodmover

Member
Reaktionspoäng
0
Hejsan!!

Tänkte bara uppmärksamma er om att AXE tar in flyktingar...

Och dom e redo för att kriga oxå istället för att släppa spelaren som ligger inne i vår kontinent...

Vad e dom för slags stam egentligen???

Mycket smart sagt Deadhhunter. Du leder en stam bestående av flyktningar. Senast tillskottet var ju Nixer från S*R*O eller var han eran spion (vilket Death förnekar)

Jag önskar vår fd medlem lycka till i A.X.E

Om nu du är så sårat death så förklara A.X.E krig eller vågar du inte slåss med stammar utan att ha 3-4 andra stammar med dig?

Oss har du ju redan besegrat så låt inte vår lilla stam hindra dig..:rolleyes:

Woodmover S*R*O
 

DeletedUser

Guest
Det är nog en inte alltför vanlig situation. Tror det är betydligt vanligare att det är krig mellan två stammar och medlemmar i den den stam det går dåligt för flyr så att säga det sjunkande skeppet.

Personligen har jag svårt att förstå hur de stammar som tar in den sortens flyktingar resonerar. Torde väl vara nåt i stil med:

"-Jaha du. Du vill lämna din stam i sticket när dom behöver dig och dina trupper som bäst ? Ok då! Välkommen in i vår stam, vi känner oss helt trygga med att du kommer att kämpa för oss till sista blodsdroppen..." :confused:

Yes, Sen betyder det inte alltid att just dom som gick med tyckte om sin stam. Att få missnöjda medlemmar ur en annan stam är värdefullt. För dom berättar med glädje informationen ;)

Dom som däremot joinar för beskydd osv gillar jag inte.
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Deathhunter.

Ljuger du om din ålder?
Du skriver ju som om du var 8 år gammal.
Och sluta vara så jävla feg,(nu vet jag inte vad som hänt här under sommaren) men TW handlar om att kriga, och om du inte vågar kriga mot folk i topp 20 så borde du sluta..

Och för att visa dig att du är feg ska jag berätta hur jag försvann.
Anledningen till att jag blev ett minne blott på V4 var för att jag krigade med både TBH och dåvarande WASP, och lite SPRIT på samma gång.
Och innan dess attackerade AT mig, också såklart några fjantar som försvann lite innan jag gjorde det..
Borde jag tillägga att jag var med i en stam med två pers 8e bäst på kontinenten bara för att visa att du är superfeg/superfag?


Vi ses på V5, kanske.
 

Fleapeas

New Member
Reaktionspoäng
0
*Tar fram popcornpåsen och fnissar för sig själv*

Detta är bättre än någon såpa på tv :D

Folk som flyr till en annan stam under krig tycker jag är fega.
Samtidigt blir det ju svårt att lita på en spelare om man nu tar emot någon sådan i stammen.
Men alla stammar gör som de vill, och komma och gnälla och ljuga i ett forum tycker jag personligen är lågt.
 

DeletedUser

Guest
*Tar fram popcornpåsen och fnissar för sig själv*

Detta är bättre än någon såpa på tv :D

Folk som flyr till en annan stam under krig tycker jag är fega.
Samtidigt blir det ju svårt att lita på en spelare om man nu tar emot någon sådan i stammen.
Men alla stammar gör som de vill, och komma och gnälla och ljuga i ett forum tycker jag personligen är lågt.

mm Underhålning! xD

Så kan man ju också se det hehe :cool:
 

adamisinlove

New Member
Reaktionspoäng
0
Tycker detta var ett dåligt in lägg av dej deadhhunter elr va du heter det är mins lika fegt att ta hjälp av andra stammar för att besegra en annan större stam som att ta in gammla flytingar. A.X.E Tar in de folket de anser behöva och de ska vi låta dem göra. MVH /Adam
 

MariaHansson

Member
Reaktionspoäng
0
Spännande

Skall bli spännande att följa...

Hur kommer det att få ifall ELITE går i krig mot AXE, samtidigt som man är i krig med S*R*O?

Jovist.... ELITE har allierade... Allierade man jobbade med mot S*R*O, trots löfte om ren strid mellan två stammar. En av dessa LimeEd har nu fått annat att tänka på. Läs tråden: "THE RONINS förklarar krig mot LimeEd"...
 

DeletedUser

Guest
Jag kan ju lova er att vi är verkligen inte rädda för att kriga...

Varför tror ni då vi gick på S*R*O???

Och vi är fortfarande inte allierade med LimeEd lr Ecalos...

Så kan ni bara sluta tjata om det....

Och visst jag kanske beter mig som 3 år lr 8 år lr vad ni säger om mig men då e det väl upp till mig?
För det e ju inte ni som ska byta blöjor på mig iallafall?
Som tur är väl det..

Jag bara tycker och tänker som jag vill..

Och jag har aldrig ljugit om något...

Det är nämligen AXE som ljuger och dom har fortfarande tagit emot en flykting..
Vi har bara tagit in spioner och det kan vi intyga oxå som bevis på all info vi fått från S*R*O´s forum...

Och nu tycker jag vi följer tråden och undrar vilka det va som försökte få den till off topic egentligen....
 
Topp