AXE är en flyktingstam

DeletedUser

Guest
Och visst jag kanske beter mig som 3 år lr 8 år lr vad ni säger om mig men då e det väl upp till mig?
För det e ju inte ni som ska byta blöjor på mig iallafall?
Som tur är väl det..

Jag bara tycker och tänker som jag vill..


Du kan bevisa att ni har tagit in en spion och QTU kan bevisa att ni haft en konversation ...

Verkar ganska jämt ...

Och du har rätt, du kan bete dig exakt som du vill ...
Problemet är bara att ingen kommer att ta dig på allvar.


Och jag har aldrig ljugit om något...


Eller hur ....




Och det är alldeles för uppenbart att det faktiskt är du som ljuger.
 

MariaHansson

Member
Reaktionspoäng
0
Deathhunter aka största stamhopparen på v4 aka största fjanten på v4

Även om jag kritiserat Deathhunter en hel del här. (Ja, jag har sagt han ljuger, jag har sagt han ger löften han inte håller och en hel del annat.) Så anser jag att han inte skall behöva finna sig i att bli kallad för; "största fjanten på v4".... Det är i mina ögon ett personpåhopp.
 

Fongie

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, med hela 8 stambyten leder han över de med 10+ stamförändringar

Ah, jag tänker snarare på att jag har sett honom
- vara spion i spz åt war
- gå med i war
- gå med i atd (fiende)
- starta egen flyktingstam
Inom en ganska kort period av tid. Jag tror inte att de som har 10+ stamförändringar hoppar mellan såpass stora stammar?

Och största fjant på v4 var nog lite överdrivet, kanske snarare på v4s forum :)
Tror inte jag har sett ett vettigt inlägg från honom.
Men sånt bör väl inte sägas. Märk väl att jag hade skrivit dessa inlägg även om tråden inte handlade om AXE utan någon annan... De har byggts upp av att ha läst dumheter här under längre tid :eek:
 

adamisinlove

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja största fjanten var lite överdrivet hehe men tycker deadhunter borde passa med vad han skriver han får ju skriva vad han vill men om man håller på för mycket så kan folk bli trötta på dej och kanske adlar dej bara för att du är jobbig MVH/adam
 

DeletedUser

Guest
Ah, jag tänker snarare på att jag har sett honom
- vara spion i spz åt war
- gå med i war
- gå med i atd (fiende)
- starta egen flyktingstam
Inom en ganska kort period av tid. Jag tror inte att de som har 10+ stamförändringar hoppar mellan såpass stora stammar?

Och största fjant på v4 var nog lite överdrivet, kanske snarare på v4s forum :)
Tror inte jag har sett ett vettigt inlägg från honom.
Men sånt bör väl inte sägas. Märk väl att jag hade skrivit dessa inlägg även om tråden inte handlade om AXE utan någon annan... De har byggts upp av att ha läst dumheter här under längre tid :eek:


neej han var inte fiende + han är ingen fjant, Dèathhunter är en vän till oss när vi startade Atd i V1 då hette han Elin21, men han byte nam i V4 han och vi ville att han skulle gå med oss, efter det ville han att vi skulle lyssna men stammen vi i rådet tyckte inte samma sak och då blev han sur sen stack han och gjorde en egen stam.
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
DH ifall du har några problem med detta så tar vi de ingame. Har hört att du är lite impulsiv, så varför bad du int mods låsa innan de gick så långt? ja menar, folk verkar tycka mer skit om dig än Axe pga denna spamtråd.

//Fundera på o plocka in fler S*R*O bara för o jävlas med dig ;)
 

DeletedUser

Guest
Exakt så det ligger till =)

Tack vännen...

Tycker alla ska ta reda på mer fakta innan dom klankar ner på mig totalt :(:(

Edit var menat till coronel x
 
Topp