~AX~ startar krig mot UrbanT

DeletedUser

Guest
jag är fet vettig.. såg du första avsnittet av paradise hotel då? haha sjukt störd hon jackie är :p
 

DeletedUser

Guest
hahaha ja det suger såg första o andra avsnittet sen sög det :p Men garva satan o garvar fortfarande åt det :p
 

Jaminnsinte

New Member
Reaktionspoäng
0
paradis

hahaha ja det suger såg första o andra avsnittet sen sög det :p Men garva satan o garvar fortfarande åt det :p

höhö, kollade en stund på det å dom prata om å köra doggystyle .. så jag satt ju å vänta men sen kom det ju inget ;S;S grymt besviken så sluta titta sen dess.. :mad:
 

DeletedUser

Guest
höhö, kollade en stund på det å dom prata om å köra doggystyle .. så jag satt ju å vänta men sen kom det ju inget ;S;S grymt besviken så sluta titta sen dess.. :mad:

ehh.. Doggystyle.. Vill man se kan man lika gärna spana på en riktig rulle på en gång :p
 

DeletedUser

Guest
Men tillbaka till topic då..

Inatt får ni (UrbanT) vara beredda på en stor offensiv. Vi skulle ju fira segern i helg så inatt blir det att ta typ 5000 byar:D
 

DeletedUser

Guest
Ni har 51 byar tillsammans i stammen så enligt mina beräkningar kommer ni få en tuff natt :( Men men kör hårt. Tar ni bara hälften är det ju inte illa ändå ;)

Dessutom är det väl inte mer än hälften av dessa byar som har akademin uppbyggd :p
 

DeletedUser

Guest
Jepp det har vi. Men vi har förbannat mycket trupper istället :p
 
Topp