ATWM förklarar krig mot Aztec

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vi i ATWM förklarar härmed krig mot Aztec...

Förklaring till det hela är att vi har fått vårkänslor och kände att hästarna måste ut på grönbete och truppernas rustningar måste dammas av efter en lång trist vinter...

Mvh
Devil2000
Ledare i ATWM
 

DeletedUser

Guest
Men?

Jamen det kvittar väl om ni har vårkänslor?? Man får ju inte anfalla allierade iaf? Dra tillbaka era trupper.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
har skickat iväg över 100 attacker snart vilka som är fejks får ni själv lista ut:D:D
 

DeletedUser

Guest
Önskar den vinnande stammen all lycka till i erat krig.
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
mm entligen hender det någontig där ner få se om ni kan få en ob rank (lågg tidigare grane med en Aztec fas jag är på andra sidan klotet...nu fins hans inte mer...men han hade en fin by en hehe)
 

DeletedUser

Guest
TW är ju ett krigsspel, och folk tröttnar snabbt om inget händer...
Så om inget krig hade startats så hade nog ett antal spelare slutat inom snarframtid i bådas stammar!

Folk får inte spela SimCity, så är det bara :)
 

DeletedUser

Guest
Tvi...

TW är ju ett krigsspel, och folk tröttnar snabbt om inget händer...
Så om inget krig hade startats så hade nog ett antal spelare slutat inom snarframtid i bådas stammar!

Folk får inte spela SimCity, så är det bara :)

Ja? Och? Man får inte attackera allierade iaf... O vi va faktiskt allierade när ni startade detta krig. O det anser jag va hur dåligt som helst. Finns massor av stammar o flukta vårkänslorna på förutom allierade. Dålig stil iaf...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att visa ATWMspelare skickar sina fejks lite fel :p
Dom kanske vill provosera fram en till motståndare?
Jag gillar ju Aztecs och ogillar ATWM(även om killen jag oggilar blev bortadlad och kickad nyligen :D), hm kanske skulle haka på ;)
 

DeletedUser

Guest
Vad våran diplomat sade till oss så hade ni blivit informerade om att alliansen var över.
 

DeletedUser

Guest
Låter som någon i Aztec är sur för attha hamnat i krig?

Är det egentligen inte vad detta spel går ut på, ibland är saker och ting ett rävspel... och när 2 stammar som varit allierade och aldrig för någon dialog om något vad är det då för allians att prata om?

Vänd inställning och se det som positivt, nu är fler än någonsin aktiva i våra stammar och det är väl ett bra tecken, istället för att spelare tröttnar eller bara går in max 1ggr / dag för att inte få gul prick?!?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att visa ATWMspelare skickar sina fejks lite fel :p
Dom kanske vill provosera fram en till motståndare?
Jag gillar ju Aztecs och ogillar ATWM(även om killen jag oggilar blev bortadlad och kickad nyligen :D), hm kanske skulle haka på ;)

Vissa = 1 person, Även solen har sina fläckar eller?

Var väl bra att du fick ett gäng byar i princip gratis på den spelare jag kickade ut från stammen... ?
 

DeletedUser

Guest
Vissa = 1 person, Även solen har sina fläckar eller?

Var väl bra att du fick ett gäng byar i princip gratis på den spelare jag kickade ut från stammen... ?

Sen var det ju snyggt att dom fejksen skickades på en föredetta Aztecs spelare :p

Helt sant att ni kickade honnom men jag bad er ju göra det för länge sedan och då deffade ni upp han istället. Den här gången reagerade ni inte försän jag redan plockat tre byar av honnom och då var ju en kick snyggast för statestiken :p
 

DeletedUser

Guest
Helt sant men jag bad er ju göra det för länge sedan och då deffade ni upp han istället. Den här gången reagerade ni inte försän jag redan plockat tre byar av honnom och då var ju en kick snyggast för statestiken :p

Njae var inte det som fick mig att kicka honom, utan jag ställde i princip frågan till honom om man ville spela kvar eller inte då han har fullt upp i v3...
Och vi kom fram till att han slutade i v7, så det har inget med statistik att göra...
Dessutom hade han ingen grön prick och visste inte ens om att du hade tagit några byar av honom så han var kanske inte den mest aktiva tyvärr...
 

DeletedUser

Guest
Jaja lycka till båda sidor och tack ATWM för de fina byarna :)
 

DeletedUser

Guest
Liten uppdatering över läget just nu:

Side 1:
Tribes: ATWM
Players:

Side 2:
Tribes: Aztec
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 73
Sida 2: 60
Skillnad: 13

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26
Sida 2: 1
Skillnad: 25

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 329,251
Sida 2: 222,637
Skillnad: 106,614

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 153,971
Sida 2: 3,752
Skillnad: 150,219

image.php
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp