Attackomdöpare till v20, någon?

DeletedUser

Guest
Jag har ett script men det visar fel tider, kan någon berätta hur man ändrar eller ändra åt mig? =)

Vore grymt tacksam

javascript:var tm;t=document.getElementsByTagName('table');for(var i=0;i<t.length;i++) {if(t.className=='main'){tm=t.getElementsByTagName('tbody')[0];break;}}ts=tm.getElementsByTagName('table');for(var j=0; j<ts.length;j++) {if(ts[j].className='vis') {tv=ts[j].getElementsByTagName('tbody')[0];sp=ts[j].getElementsByTagName('span');for(var k=0;k<sp.length;k++){if(sp[k].getElementsByTagName('input').length>0) {se=sp[k];}}z=tv.getElementsByTagName('tr');a=z[1].getElementsByTagName('td')[2].getElementsByTagName('a')[0].innerHTML;s=z[2].getElementsByTagName('td')[1].getElementsByTagName('a')[0].firstChild.nodeValue;g=z[4].getElementsByTagName('td')[1].getElementsByTagName('a')[0].firstChild.nodeValue;for(k=z.length-2;k>2;--k){if(z[k].getElementsByTagName('td')[0].firstChild.nodeValue=='Ankomst om:') {Dauer=z[k].getElementsByTagName('td')[1].innerHTML; }else {tv.removeChild(z[k]);}}break;}}h=s.split('(');s=h[h.length-1];h=s.split(')');s=h[0];h=g.split('(');g=h[h.length-1];h=g.split(')');g=h[0];wx=0;wy=0;Typ=s.split(':');if (Typ.length==3){StKo=s.split(':');ZiKo=g.split(':');wx=Math.abs(((StKo[0]% 10)*50+(StKo[1]% 10)*5+StKo[2]%5)-((ZiKo[0]% 10)*50+(ZiKo[1]% 10)*5+ZiKo[2]%5));wy=Math.abs((Math.floor(StKo[0]/10)*50+Math.floor(StKo[1]/10)*5+Math.floor(StKo[2]/5))-(Math.floor(ZiKo[0]/10)*50+Math.floor(ZiKo[1]/10)*5+Math.floor(ZiKo[2]/5)));}else { StKo=s.split('|');ZiKo=g.split('|');wx=Math.abs(StKo[0]-ZiKo[0]);wy=Math.abs(StKo[1]-ZiKo[1]);}w=Math.sqrt(wx*wx+wy*wy);tv.width='470';nr=document.createElement('tr');nh=document.createElement('th');nc=document.createElement('td');nc.colSpan='2';nc.innerHTML='Avstånd:';nr.appendChild(nc.cloneNode(true));nc.removeAttribute('colSpan');nc.innerHTML=w.toFixed(2)+'rutor';nr.appendChild(nc);nc=nc.cloneNode(false);tv.insertBefore(nr.cloneNode(true),z[z.length-1]);nc.height='10';nc.colSpan='3';nr.innerHTML='';nr.appendChild(nc);tv.appendChild(nr);nr=nr.cloneNode(false);nc=document.createElement('td');nr.appendChild(nc);nr=document.createElement('tr');nh.innerHTML='Unit';nr.appendChild(nh.cloneNode(true));nh.innerHTML='Duration';nr.appendChild(nh.cloneNode(true));nh.innerHTML='Name to';nr.appendChild(nh.cloneNode(true));tv.appendChild(nr);ie=tv.getElementsByTagName('input')[0].cloneNode(true);ib=tv.getElementsByTagName('input')[1].cloneNode(true);e=new Array('Spej','Lk','Tk','Yxa/Spjut/Båge','Svärd','Bräck/Kata','Adel');n=new Array('Spej','Lk','Tk','Yxa/Spjut/Båge','Svärd','Bräck/Kata','**ADEL');l=new Array(9,10,11,18,22,30,35);ie.size='34';for(var i=0;i<e.length;i++){t3=new Array();es=Math.round(l*60*w);te='';t3[0]=Math.floor(es/3600);t3[1]=Math.floor(es/60)% 60;t3[2]=es% 60;for(var j=0;j<3;j++){if(t3[j]<10){te+='0';}te+=t3[j]+':';}te=te.slice(0,te.length-1);ie.value=n+' ('+s+') '+a+' R'+w.toFixed(1);nr=document.createElement('tr');nc=document.createElement('td');nc.innerHTML=e;nr.appendChild(nc.cloneNode(true));nc.innerHTML=te;nr.appendChild(nc);nc=document.createElement('td');ie.id='editInput'+i;nc.appendChild(ie.cloneNode(true));ii=ib.cloneNode(true);ii.onmousedown=new Function('document.getElementById(\'editInput\').value=document.getElementById(\'editInput'+i+'\').value;');nc.appendChild(ii);nr.appendChild(nc);tv.appendChild(nr);}s();
 

DeletedUser

Guest
ingen? va fan, är till och med attackomdöpar scripten hemliga?
 

DeletedUser

Guest
Tack Henrik!

Spelade du i Corian och/eller VVV på v3?=)
 

DeletedUser

Guest
tyvärr så får jag den inte att funka, jag har ju en annan attackomdöpare och den gör precis exakt som jag vill förutom att den har fel tiden vilket är väldigt störande.

javascript: theFormat = '{unit} - {origin} - {sent} - {arrival}'; $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/IncomingRenamer.js"); void(0);

Jag skriver in den i snabbmenyn och klickar på den när jag gått in på en attack men kommer inte upp nånting man kan välja, jag har firefox
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
(9,10,11,18,22,30,35)

Den biten bör väl ändras, dedär är väl 2.0 hastighet? du får klura ut det & ggr med den värld du har.
 

DeletedUser

Guest
jag märkte att det inte gick att tagga sina egna attacker, utan bara när någon utifrån attackerar en, så scriptet funkar nu, tack för hjälpen iaf Henke
 
Topp