Attackerade Nino skaparen av TW...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det var helt nosense ^.^ Vad har dolly parton att göra med Tribalwars? Vad skulle det spela för roll om någon säger att dom är Dolly Parton när alla vet att hon varken kan svenska eller spelar tribalwars på .se.
Nino hade det dock kunna vara men jag sa till Ann att detomöjligt kunde vara det och bad henne skriva till support. Och ge ut sig för att vara någon annan tycker jag, är lite "faggot" style, iaf när jag har spelat alla min dataspel :)
Tur att du har vänner som backar upp dina oerhört "Kloka uttalanden" :) Brukar vara så i gäng, räddar varandra :)
Sen ifall 1 person får göra något i ett spel som tribal, ska alla få göra det. Om du får ge ut dig för att vara Nino, får alla göra det.
Liknelse: En bonde får inte mödra någon, och det får inte heller en polis.


Men jag bara skrattar och ler åt detta :D
 

DeletedUser

Guest
Det var helt nosense ^.^ Vad har dolly parton att göra med Tribalwars? Vad skulle det spela för roll om någon säger att dom är Dolly Parton när alla vet att hon varken kan svenska eller spelar tribalwars på .se.
Nino hade det dock kunna vara men jag sa till Ann att detomöjligt kunde vara det och bad henne skriva till support. Och ge ut sig för att vara någon annan tycker jag, är lite "faggot" style, iaf när jag har spelat alla min dataspel :)
Tur att du har vänner som backar upp dina oerhört "Kloka uttalanden" :) Brukar vara så i gäng, räddar varandra :)
Sen ifall 1 person får göra något i ett spel som tribal, ska alla få göra det. Om du får ge ut dig för att vara Nino, får alla göra det.
Liknelse: En bonde får inte mödra någon, och det får inte heller en polis.


Men jag bara skrattar och ler åt detta :D

Alltid trevigt när man kan få folk att skratta =)

Det jag menar är helt enkelt att det spelar ingen roll om jag sägar att jag är Nino eller om jag säger att jag är någon annan... Det hör till spelet att manipulera och ljuga.

Sen så har inga vänner till mig backat upp min talan?
Om du syftar på zaramoth så kan jag lova att jag aldrig talat med honom/henne. Vad jag vet iaf...

Det jag tycker är lite konstigt dock är att ni som faktiskt leder servern inte skickar någon support. Jag menar en av era medlemmar blir ju faktiskt nerkattad rätt så rejält, as we speak. Ska ingen hjälpa henne?

Liknelse: De finns bra stammar, sen finns det den du startat =)
Inget personligt påhopp bara ren observation.

För att avsluta tråden så kan vi ju avrunda med: Nej, jag är inte Nino.

Tror denna kan låsas nu då den uppfyllt sitt syfte?
 

DeletedUser

Guest
Hon har förstått att det är ett spel, hon orkar helt enkelt inte bry sig. Men visst om du önskar så kan vi skriva till support :) Men du har ju kontakt med admin som du sa tidigare, och är väl en av voluntärerna man skriver till? :)
Roligt hur underskattade vi är förövrigt, jätteroligt ;)
 

DeletedUser

Guest
Hon har förstått att det är ett spel, hon orkar helt enkelt inte bry sig. Men visst om du önskar så kan vi skriva till support :) Men du har ju kontakt med admin som du sa tidigare, och är väl en av voluntärerna man skriver till? :)
Roligt hur underskattade vi är förövrigt, jätteroligt ;)

Det är när man som ledare för en stam måste gå ut här i forumet och hävda sig man förstår hur fruktansvärt kassa ni är. Det handlar inte om underskattning, det handlar om att man efter att ha spelat i 10 olika världar börjar se mönster på saker och ting när det gäller TW. Ni är inte ett dugg underskattade, vi har bara redan facit på hand.
 

DeletedUser

Guest
Det är när man som ledare för en stam måste gå ut här i forumet och hävda sig man förstår hur fruktansvärt kassa ni är. Det handlar inte om underskattning, det handlar om att man efter att ha spelat i 10 olika världar börjar se mönster på saker och ting när det gäller TW. Ni är inte ett dugg underskattade, vi har bara redan facit på hand.

Bra sagt, även om jag själv inte spelat på 10världar:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja jag vill bara veta...Tycker ändå frågan är intressant...

Kan ju innebära att man säger saker och gör saker i annan spelares namn/identitet....falsk identitet som här nu Tws chef Nino, fast man inte är den personen....får man det? :rolleyes:


Väntar på TWs ledning vad som gäller....:)



Mvh Ann

Det får man absolut inte göra.. Naturligtvis ska du inom spelet uppge fullständigt namn, presonnummer och adress... Du måste också skriva en självbiografi och skicka in till skatteverket innan du kan få din registrering godkänd. Som slutkläm ska du även ringa nino och berätta om dina hemliga sexdrömmar...:rolleyes:
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Om det är en sak jag lärt mig, så är det att man aldrig kan förvänta sig ett svar genom att skriva på ett forum.

Vill man ha svar från en specifik person så får man kontakta den personen direkt, och inte via något forum där du hoppas personen läser.

- Exoclyps

Ps. Sen att utge sig för att vara någon annan är väldigt dålig still tycker jag. Ds.
 

DeletedUser

Guest
Om det är en sak jag lärt mig, så är det att man aldrig kan förvänta sig ett svar genom att skriva på ett forum.

Vill man ha svar från en specifik person så får man kontakta den personen direkt, och inte via något forum där du hoppas personen läser.

- Exoclyps

Ps. Sen att utge sig för att vara någon annan är väldigt dålig still tycker jag. Ds.

Okej, antar att du då heter Exoclyps in real life också?..
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte vad folk klagar över? Tänk om mina "vänner" faktiskt kallar mig Nino? Inte direkt så att "våran" Nino har ensamrätt på det namnet?

Nino
Placering på namntoppen 2007: Inte i topp 100
Antal män med namnet i Sverige: 324
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 18


El Niño, är ett återkommande kombinerat klimat och hydrologiskt fenomen i Stilla havet. Det uppträder oftast vart fjärde till sjunde år strax efter jul och kan hålla i sig runt 12 till 17 månader men i bland längre eller kortare beroende på styrkan. De senaste 15 åren har intervallen dock blivit kortare.
Namnet är spanska för "Det lille gossebarnet" och syftar på jesusbarnet, som ska ha fötts vid juletid.

Nino kan vara kortform för Giannino och Antonino. Det kan också vara ett kvinnonamn och relatera till det assyriska namnet Ninus, som föddes i den gamla staden Nineveh. Ninus är då besläktat med namnet Nina som var stadens gudinna.
__________________________________________________________________
Näe, Sluta klaga och börja spela istället nubs...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Förstår inte vad folk klagar över? Tänk om mina "vänner" faktiskt kallar mig Nino? Inte direkt så att "våran" Nino har ensamrätt på det namnet?

Nino
Placering på namntoppen 2007: Inte i topp 100
Antal män med namnet i Sverige: 324
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 18


El Niño, är ett återkommande kombinerat klimat och hydrologiskt fenomen i Stilla havet. Det uppträder oftast vart fjärde till sjunde år strax efter jul och kan hålla i sig runt 12 till 17 månader men i bland längre eller kortare beroende på styrkan. De senaste 15 åren har intervallen dock blivit kortare.
Namnet är spanska för "Det lille gossebarnet" och syftar på jesusbarnet, som ska ha fötts vid juletid.

Nino kan vara kortform för Giannino och Antonino. Det kan också vara ett kvinnonamn och relatera till det assyriska namnet Ninus, som föddes i den gamla staden Nineveh. Ninus är då besläktat med namnet Nina som var stadens gudinna.
__________________________________________________________________
Näe, Sluta klaga och börja spela istället nubs...



Det var jue det första intressanta som kom ur denna tråd:D ojoj fight i kings vs Chicago matchen....
 

DeletedUser

Guest
Hej igen...

har läst vad ni skrivit och kan bara skratta åt det.. så patetiskt och jävla dålig stil/nivå...lika dålig nivå som Ni har på mailtrafiken...klarar inte av att vara Er själva utan måste utge Er för att vara andra...

Forumdsadmi kan låsa denna tråd nu, fyller ingen funktion...jag har mailat Er istället



vad beträffar sexdrömmar...behåller jag dom för mig själv och skulle inte dela med mig av dom till denna skaran i alla fall...inga jag tänder på här i alla fall

Ha så gott nu och döp ER kanske till dumburken...tom i bollen eller något annat kul,,,,ni kan säkert själva hitta på...


Ann
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
En administratör på Tribalwars kommer absolut inte att ge sig själv fördelar.
Därför är denna diskussion totalt onödig.

Geschlossen
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp