Attackerade Nino skaparen av TW...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej vänner

kan inte låta bli att göra detta inlägget...

Attackerade min granne Daddy Lovebone från stammen WANK. Det visade sig vara självaste Nino...chefen?Ledaren för TW...

Nu attackerar han och hans polare Stormy mig...


Båda har blockat sina mail...är ju en stategi...

De krossar min by med katas, LK och yxor... ..skickar på smedjan...farmen...än så länge...och mina trupper givetvis...


Men det är inte det som jag vill komma fram till UTAN...Är det rätt att personalen ska spela detta spel?

Ni har ju tillgång till alla möjliga funktioner och kanaler...Känns ju lite som Ni är Jävliga....


Mvh Ann
 

DeletedUser

Guest
Är det rätt att använda något man köpt på personalrabatt? Du har ju faktiskt fått köpa den billigare och har därför haft fördel av att jobba på en viss plats och kunnat använda dig av det. Vad jag vill säga är att ja, det är väll klart "personalen" även ska få spela ett spel som de råkar arbeta med, det var ju förövrigt väldigt länge sedan Nino aktivkt spelade en värld o jag förstått saken rätt förutom speed och liknande då.

Att du sen var osmart nog att attackera din granne när han råkar tillhöra WANK är väll inte heller helt lyckat då det troligen by far är den offensivaste stammen på V6 among some others.
 

DeletedUser

Guest
Attackerade min granne Daddy Lovebone från stammen WANK. Det visade sig vara självaste Nino...chefen?Ledaren för TW...


Mvh Ann


Lul<3

det var jag som Köade daddy igår:D

Har för mig att jag sa "Brukar nicka Nino men vill själv bli kallad Ze TWgod? Eller? var det inte något sånt jag skrev? Så du trodde på allvar att det var Nino som satt på kontot?:D

Epic fail på dig.. Du kan ju hålla dig till V4/V5, var väl där du spelade innan?
 

DeletedUser

Guest
Det är inte nino t_t
Nino nickar alltid någonting med God när han spelar.

get knowledge.
 

DeletedUser

Guest
De har falskt uppgett sig för att vara Nino...får man det?...

Nino...
Vad säger TW-Reglerna om att man använder sig av annans identitet i spelet....får man det? ....Avstängning?.....
 

DeletedUser

Guest
HAHA AZQ2, cry moar?

Fy fan va pinsamt, du borde bara bett dom låsa tråden och inte skriva nått i forumen på något år, då kanske vi glömt bort hela ditt fail.

jag är för-övrigt Elvis Presley, stäng bara inte av mig nu för jag drog en sån seriös o allvarlig lögn
 

DeletedUser

Guest
Nej vill veta...kan man spela under annat namn ...får man utge sig för att vara nån annan ...här Chefen i spelet....

Kan ju bli kul i så fall....då kan man använda hela ledningens namn när man spelar TW...eller andras spelares namn osv...


Intressant fråga faktiskt :p...förlåt om det är irriterande...;)
 

DeletedUser

Guest
Nej vill veta...kan man spela under annat namn ...får man utge sig för att vara nån annan ...här Chefen i spelet....

Kan ju bli kul i så fall....då kan man använda hela ledningens namn när man spelar TW...eller andras spelares namn osv...


Intressant fråga faktiskt :p...förlåt om det är irriterande...;)

Hade det spelat någon som helst roll om han var Nino eller inte? Inte direkt så bara för att han är Nino så får han fördelar på världar. Även om nu Nino är känd för att lägga in 20k spjut/svärd i sina byar :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kan man regga namnet som spelare så e de antagligen ok att spela med de oxå, men tänk på att försöker du regga ett namn som redan e upptaget så blir de ett FAIL...

Men ja man får spela under annat namn, fördelen med sådana här spel e att ingen vet vem man igenligen är... Bara för att jag nickar SPooK så betyder de ju inte att jag heter SPooK ^^

Sen har jag ett annat nick på V6 som nästan alla andra oxå har... :D
 

DeletedUser

Guest
Ja jag vill bara veta...Tycker ändå frågan är intressant...

Kan ju innebära att man säger saker och gör saker i annan spelares namn/identitet....falsk identitet som här nu Tws chef Nino, fast man inte är den personen....får man det? :rolleyes:


Väntar på TWs ledning vad som gäller....:)



Mvh Ann
 

DeletedUser

Guest
känns som om vi bara går i cirklar!
Hur många gånger har du inte skrivit att du väntar på tws ledning att svara?
 

DeletedUser

Guest
Ja jag vill bara veta...Tycker ändå frågan är intressant...

Kan ju innebära att man säger saker och gör saker i annan spelares namn/identitet....falsk identitet som här nu Tws chef Nino, fast man inte är den personen....får man det? :rolleyes:


Väntar på TWs ledning vad som gäller....:)



Mvh Ann




Folk som har lite sådär VIP får det.


Men du får inte det!
 

DeletedUser

Guest
Lovebone här =)

Lilla AZQ2, du ska inte ta allt för illa upp.

Sanningen är faktiskt den att obi wannaboneme var kö. Men om jag ska säga vad jag tycker så är det såhär. Det är inte emot reglerna om att ljuga över pm lika mycket som i verkliga livet. Självklart är det inget att rekomendera men jag anar inte lite, utan en hel del ironi i meddelandet du fick:

jag spelar lite varstans.. En del kallar mig Nino, Gillar Ze TWgod! bättre

Nino är ett allmänt känt nick. Jag tror inte du hade anmält mig om jag skrivit:

jag spelar lite varstans.. En del kallar mig Dolly Parton, Gillar Ze superztar!! bättre

Du får ursäkta men jag ser inte skillnaden.

Finns ju flera anledningar till att man spelar under alias. En av dom är att folk ska spekulera om vem man är =)
 

DeletedUser

Guest
Kanske skulle få killen som spelar med mitt Agersand konto i V4 och V6 avstängd pga han drar ner mitt nick i smutsen, hm :rolleyes:

Man får väll utge sig för och spela med precis vilka nick som helst, lite av kryddan i spelet. Hm, undrar om det går att varumärkesskydda inför framtida världar, dubbelt pris för premium o så ingår skyddet eller något.


Sluta hacka på AZQ2 nu allihop, det var en enkel fråga som hon bör ha fått svar på nu så saken borde ju vara utagerad.
 

DeletedUser

Guest
Daddy Lovebone, sämsta jämförelsen jag någonsin sett... ;p

Edit: DEN VAR GRYMT J*VLA DÅLIG
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp