Attack på Allians

DeletedUser

Guest
Jag bara måste få fråga. Varför har våran allians X{v*} attackerat oss i TRIBE då vi lovat varandra att hjälpas åt i ett gemensamt krig. Men plötsligt börjar vi få in ett antal attacker som snart blir över 100st på fler olika spelare. Som sagt, jag bara undrar varför ni gör det? Det är ju väldigt moget av er att attackera allianser... så jag bara varnar er andra med, vad ni än gör, bli INTE allians/IAP med X{v*} då det är 99% risk för svek och förräderi!
 

DeletedUser

Guest
99% är sannolikhetslära av den högra skolan. Dock tror jag inte att det är svårare att förklara än att X{v*} valde att attackera sina allierade för att inte alliansen var så givande. Som aztec ungefär.
 

DeletedUser

Guest
99% är sannolikhetslära av den högra skolan. Dock tror jag inte att det är svårare att förklara än att X{v*} valde att attackera sina allierade för att inte alliansen var så givande. Som aztec ungefär.

Håller med där!

Skulle dom se att alliansen var stark, skulle dom såklart försöka fixa bättre kontakt osv. Ser dom att alliansen är svag, så väljer dom kanske att bryta. Sedan att attackera.

Inte speciellt konstigt, så gör väl alla? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vi hade ett delat forum, inte ett ord på tre veckor så ansåg att alliansen var förlegad.

Ledare X{v*} (stammen med jobbigast tag ;))
 

DeletedUser

Guest
Ni kunde väl åtminstone ha varnat oss eller sagt att ni tänkte som ni gjorde? Tack vare er lilla handling här har vi kanske förlorat ett stort krig! :mad:
 

DeletedUser

Guest
TRIBE ville att vi i X{v*} skulle ge oss på ATWM, vi var inte intresserade av det. Vår relation till ATWM har alltid varit hövlig och respektfull.
TRIBE startade kriget när de allierade sig med oss och försökte få med oss på det men det gick inte så bra.
 

DeletedUser

Guest
Det var tribe som skickade dom första riktiga attackerna mot oss. Vi hade bara expanderat innan dess.
 
Topp