Atlas33 och Filippas

DeletedUser

Guest
Ett litet varningens ord till er alla på V2
Lita inte på Atlas33 och Filippas
För det första:
dom e kusiner.
För det andra :
Först blir du attackerad av Atlas33 så skriver han att ok jag ska låta dig vara. Och som plåster på såret skickar han stadigt med resurser när du vill ha för att vara snäll och ställer upp som beskyddare. och när du närmar dig 8000-10000 p Då Adlar hans kusinen dig (Filippas) Dom göder dig så att dom kan slakta dig


Men som nybörjare så blir man skit glad när man får hjälp med tex res och beskydd men när sådant här händer. Så Slutar man att spela Finns det ingen ärlighet i detta spel? Eller e det bara lögner som gäller? Ja ja inget att göra åt Lycka till i TW
 
Senast redigerad av en moderator:

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Det gör inget att Filippas adlar på :D

Finns ändå i samma familj

Atlas33 är i en alliansfamilj och han kan börja göda Filippas offer
 

DeletedUser

Guest
Ska tänka på det om han börjar skicka mig resurser :(
 

DeletedUser

Guest
tulle då :(

Stackare.

Skaffa erfarenhet och starta på en nyare värld. Trött på gnäll trådar.

Filippas är en utav de trevligaste spelarna jag vet om.
 

DeletedUser

Guest
tulle då :(

Stackare.

Skaffa erfarenhet och starta på en nyare värld. Trött på gnäll trådar.

Filippas är en utav de trevligaste spelarna jag vet om.

Men halå där e du född igår eller? Snällaste ja jag märker det Dra ut huvet ur röva. Blindstyre...
E du trött på sådana här trådar läs inte då!!!!!!!!
För det andra Så var det inget gnäll utan det var FAKTA HUR DET GÅR TILL PÅ V2 Ursäkta mig att jag e nybörjare då!!!!
Detta var en varning till oss nybörjare Inga andra!!!
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Men halå där e du född igår eller? Snällaste ja jag märker det Dra ut huvet ur röva. Blindstyre...
E du trött på sådana här trådar läs inte då!!!!!!!!
För det andra Så var det inget gnäll utan det var FAKTA HUR DET GÅR TILL PÅ V2 Ursäkta mig att jag e nybörjare då!!!!
Detta var en varning till oss nybörjare Inga andra!!!

Ledsen att säga det men du är en av dem sista noobsen. Alla andra e döda, och du med nu också om ja förstått det rätt.
Så varningen är onödig
 

DeletedUser

Guest
som sagt elmo.

Jag försökte faktiskt ge dig ett seriöst tips.

Lättare för nybörjare att starta på världar som inte hållit på så länge. Då har ni inga miljon poäng spelare runt hörnet som spelar på elit nivå och adlar ALLT i sin omgivning.

De borde däremot stå med på nybörjar tips eller liknande. Klimatet på äldre världar är inte nybörjarvänligt. Man behöver skydd för att överleva i början.


Men vill du få tråden stängd så bete dig så där. Jag tänker inte sänka mig till den nivån.

Brukar informera "noobs" om att det faktiskt inte är en bra idée att starta på värld 2 om de vill lära sig spelet.

Men men. Kanske borde låta bli så det blir mer att adla.

MVH Hawk
 

DeletedUser

Guest
som sagt elmo.

Jag försökte faktiskt ge dig ett seriöst tips.

Lättare för nybörjare att starta på världar som inte hållit på så länge. Då har ni inga miljon poäng spelare runt hörnet som spelar på elit nivå och adlar ALLT i sin omgivning.

De borde däremot stå med på nybörjar tips eller liknande. Klimatet på äldre världar är inte nybörjarvänligt. Man behöver skydd för att överleva i början.


Men vill du få tråden stängd så bete dig så där. Jag tänker inte sänka mig till den nivån.

Brukar informera "noobs" om att det faktiskt inte är en bra idée att starta på värld 2 om de vill lära sig spelet.

Men men. Kanske borde låta bli så det blir mer att adla.

MVH Hawk

Kul att få reda på sådant nu fins ju ingen info var man ska börja Då e det inte lätt. Frågade på v2 det ända jag fick tillsvar från andra läs på hjälp sidan och där står ju bara hur man bygger och regler inget annat så hur ska vi noobs veta sådant då???
 

DeletedUser

Guest
Det gör inget att Filippas adlar på :D

Finns ändå i samma familj

Atlas33 är i en alliansfamilj och han kan börja göda Filippas offer

Kul för dig då Om jag har fattat detta spel rätt och följt med lite så borde dom största att drabba samman förr eller senare he he Allians eller inte spelar nog ingen roll
Och hur tror du det kommer att gå för dig när v2 börjar att bli förlitet och du står ivägen. Då lär det bli annan visa i din stuga då ha ha ha Å nej just det han e ju kompis med dig som han var med mig. Hmmmm Har hört detta innan.
Göda döda V2 motto och det rimmar på LOTTO Ha ha ha
 

DeletedUser

Guest
Byggde du gömställe för resurserna dom skicka eller bara SPJYYYYT!
 

DeletedUser

Guest
Byggde du gömställe för resurserna dom skicka eller bara SPJYYYYT!

Byggde alla trupper jag kund första attacken åkte han på en nit förlora alla trupper ha ha Han ska bara veta hur mycke jag har ha ha Det kommer kosta han en förmögen het att ta mina byar men han ska inte få dom gratis om han tror det. Och när adeln kommer lär han bli av med dom Vad sur han ska bli ha ha ha
 
Topp