-=AT=- VS Enter

DeletedUser

Guest
Enter försvinner snart helt, dem är i krig emot stora stammar på både värld3 och värld4. Känner endel i -=AT=- bl.a Zeleene, tror nog att dem snart kommer kunna mäta sig med BFH m.m.

Bra jobbat -=AT=-!

-=AT=- är en skicklig stam som säkert kommer gå långt om bara deras titaner göds med rätt typ av dryck.
Dock så går det inte att jämföra dem med en topp stam på en värld som funnits i nära ett år längre tid, värld fyra har nyss börjat och mycket kan fortfarande hända.
Jag hoppas dock att du får rätt så småningom och våra kära Titaner lever vidare och växer till en av de stora stammarna på .SE servern.
Vem vet med lite SPRIT i ådrorna kan dom nog att gå långt ;)

//MrR
 

DeletedUser

Guest
-=AT=- är en skicklig stam som säkert kommer gå långt om bara deras titaner göds med rätt typ av dryck.
Dock så går det inte att jämföra dem med en topp stam på en värld som funnits i nära ett år längre tid, värld fyra har nyss börjat och mycket kan fortfarande hända.
Jag hoppas dock att du får rätt så småningom och våra kära Titaner lever vidare och växer till en av de stora stammarna på .SE servern.
Vem vet med lite SPRIT i ådrorna kan dom nog att gå långt ;)

//MrR

Jofan:p du får snart göra en intervju med Den störste titanen av alla, om du nu kan gissa vem det är.. jag vill få reda på lite fakta om vår store ledare ;)

men för övrigt så håller jag med om det du säger.. -=AT=- kommer gå långt med lite SPRIT i blodet:p elr så är det bara att Listerine så får vi hög promille :p bara att hoppas att vi inte åker dit för hästfylla ^_^
 

DeletedUser

Guest
nån mod kan ta bort tråden då den är inaktiv och kriget är slut sen längesen
 
Topp