-=AT=- VS Enter

DeletedUser

Guest
Då gör vi ett nytt försök. Snälla försök att inte gå off topic som förra tråden.

Side 1: -=AT=-

Side 2: Enter

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala er�ngar:

Sida 1: 15
Sida 2: 5
Skillnad: 10

image.php


Totala Er�ngar mot den motsata sidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 0
Skillnad: 9

image.php


V�e po� av totalt �tagna byar:

Sida 1: 62,762
Sida 2: 11,457
Skillnad: 51,305

image.php


V�e po� av totalt �tagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 36,738
Sida 2: 0
Skillnad: 36,738

image.php


Notera dock att många i Enter har gett upp medans de blivit noblade/innan attackera ens landat och dessa står ej med i protokollet.

MVH Zelma
 

DeletedUser

Guest
fett nice:D jag är grymt stolt över hela -=AT=-, och jag håller med Zelma, börja inte snacka om Backstabbningen av A.I.E nu bara.. men som jag sa.. -=AT=- FTW!
 

DeletedUser

Guest
Bra jobbat AT, ni smiskar upp en noobstam ;]

Hehe, det är kanske inte världens bästa stam men la mest upp det här för att det är kul att snacka lite och för att visa folk vad som händer i värld 4. Så nu ska vi inte vara såna ;)

Zelma/Helpdesk
 

DeletedUser

Guest
Enter har skrytit tillräckligt för att bli hånade på forumet :p
 

DeletedUser

Guest
Precis ^-^ Dom skröt om att dom va här för att stanna osv osv...
Vi var bara 3/4 så stora som dom när kriget börja typ. Dom hade många fler members men det gick bra. Trodde dom skulle göra lite mer motstånd med allt deras snack men jag blev grymt besviken =/ fick typ inte en enda inkommande när vi väl starta attacken :s

Yepp easy win. Vi ska bara skicka våra adlar på 24h färder för att adla dom nu o_O Dom som ligger närmast är borta så bara dom långt bort kvar :p
 

DeletedUser

Guest
Oj, jag visste inte att det var storkrig (relativt) i v4! trodde de skulle dröja ett par veckor till, men se på! får man nog ta och fördjupa sig i...

ps. FTW? tycker bara jag att det luktar WoW här inne?
 

DeletedUser

Guest
Då har du även missat att det startades annat krig innan... som var/är lite större.

Tror Ninjas (ca 20 members) var uppe i runt 100 fiendespelare per medlem - det är imho lite större krig än detta.

Men fortfarande lika ojämnt som detta krig om jag förstått rätt
 

DeletedUser

Guest
Då har du även missat att det startades annat krig innan... som var/är lite större.

Tror Ninjas (ca 20 members) var uppe i runt 100 fiendespelare per medlem - det är imho lite större krig än detta.

Men fortfarande lika ojämnt som detta krig om jag förstått rätt

Mmm men du räknar inte in vilka Ninjas har med sig heller ;)
 

DeletedUser

Guest
Hejar på AT, beundransvärt att ha så få members och ändå hålla sig kvar högt på rankningen, dessutom utklassar de i kriget.
 

DeletedUser

Guest
Mmm men du räknar inte in vilka Ninjas har med sig heller ;)

Ja fallet är ju lite annorlunda nu än när vi i början låg långt långt före alla andra i OB:n men det straffar sig lite också vilket flera av våra tokoffensiva medlemmar fått erfara, nu klagar vi inte på sällskapet vi har.
 

DeletedUser

Guest
Enter försvinner snart helt, dem är i krig emot stora stammar på både värld3 och värld4. Känner endel i -=AT=- bl.a Zeleene, tror nog att dem snart kommer kunna mäta sig med BFH m.m.

Bra jobbat -=AT=-!
 
Topp