-=AT=- VS Enter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag kan svara på hur vi rasade.
Våra 2 allianser sket i oss. "SCAN, G1" SCAN var med CCCP och backstabbade oss. G1 var för fega för att ställa upp.

G1 ville ställa upp men blev helt f*ckat när eran diplomat flytt innan jag ens hunnit läsa hans brev. Det försvårade kraftigt hur G1 skulle se på situationen då jag också kan säga att vi inte hade haft alltför positiva erfarenheter av Zakath, vilket försvårade samarbetet och fick G1 att avvakta tills A.I.E skulle kalla oss.

-=AT=- vinner enkelt, Enter tycks antingen fly eller börja om när adelns är påväg mot deras byar:cool:
 

DeletedUser

Guest
Vi som redan hade 5 krig hade inte så fett med trupper. Speciellt inte mot en stam som CCCP som laddade full offenciver i 2 veckor.
Varför tror ni dom gjorde de? Dom var rädda att vi skulle ta dom. Dom backstabbade oss för att få övertaget.

Inte nog med det så slutade våran ledare som var den bästa i AIE 2-3 veckor innan. så stammen stog lite på knäna.

Folk är för fega på TW... CCCP var inte så bra som alla trodde. Det gäller bara att attackera och inte titta på. Ju mer alla väntar desto större blir skillnaden. Ingen vågar attackera och dom kan plocka byar gratis utan motstånd..

Där har du ett bättre svar från en källa som har all fakta iaf.

Herregud, tror du på allvar att CCCP var skrajja för er? Sluta skäm ut dig. Anledningen varför vi backstabbade er har blivit berättad flera gånger. Ni var en MASSA KWN/MR/TUS spelare. Vad gjorde MR/KWN/TUS? Backstabbade NwP.

Så snälla, sluta snacka i nattmössan. Ni sög helt enkelt, sen att ni hade fem "krig" är ju helt enkelt ERAT fel att ni inte lärt er avsluta ett krig.
 

DeletedUser

Guest
SPRIT var ute och festade igår som brukligt är för stammen på en högtid nu är det dock dags för oss att hjälpa våra vänner i -=AT=- att ta hand om ett par ENTER byar och sätta dem under bättre ägande. Vi har långt till ENTERs byar men ett par skall vi nog lyckas plocka.
Vi är ju redan i krig med dem eftersom dom verken är allierade eller IAPs så därför måste vi ta hand om byarna.
In i dimman.

SKÅL

//MrR
 

DeletedUser

Guest
Jasså, så ni alltså i krig med oss också;) Jaja får väl rusta för fullt nu.
 

DeletedUser

Guest
Jo, vågade inte skriva i den så jag fick uppmärksamhet:p Ni kanske skulle gå på mig först då:eek:
 

DeletedUser

Guest
Att AT tar Enter ser jag som en självklarhet. Kan säga att det är rena nöjet att plocka alla enters byar här i den inre cirkeln.
 

DeletedUser

Guest
haha lycka till.. små 12-isar här?? nehh håller med spritarna isf. inte fasen sitter man framför datan och leker på nationaldan.. då e det sprit som gäller ;)
 

DeletedUser

Guest
Herregud, tror du på allvar att CCCP var skrajja för er? Sluta skäm ut dig. Anledningen varför vi backstabbade er har blivit berättad flera gånger. Ni var en MASSA KWN/MR/TUS spelare. Vad gjorde MR/KWN/TUS? Backstabbade NwP.

Så snälla, sluta snacka i nattmössan. Ni sög helt enkelt, sen att ni hade fem "krig" är ju helt enkelt ERAT fel att ni inte lärt er avsluta ett krig.

Du säger att vi suger när du inte ens spelade 100 mot 100. Jag har aldrig sagt att det inte är vårat fel att vi hade krig. Jag gav anledningen till varför vi förlorade.

Att ni laddade fulla offensiver mot oss i 2 veckor när ni vet att vi hade 5 krig är bevis på att jag hade rätt. Annars hade ni vågat gå på oss fair. så STFU wallin...
 

DeletedUser

Guest
Oj sorry är bara 16 år fortfarande, det suger:eek: Ska tänka på det nästa gång. Hade ju skolavslutning i torsdas så jag tycker det blir lite mycket två dagar i rad så jag satt hemma och lira TW istället:)
 

DeletedUser

Guest
Och nu ett par ord från en av våra sponso... *host* moderatorer:

Sektion: Värld 4

Tråden överstyr och jag låser den baserat på det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp