-=AT=- VS Enter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Då var de dags. Fredag 06/06 vid 21 skickade vi attacker på Enter. Vi är färre och mindre än dom. Vad tror ni kommer hända?
 

DeletedUser

Guest
-=AT=- enters the Space;) äntligen händer d lite roliga saker i denna värld:D
 

DeletedUser

Guest
De tror jag me faktiskt Zeleene är en grym spelare som man ska akta sig för

jasså?:p så d är inte hans medspelare som han får bossa över som också e duktiga?^^ skojjar bara, Zel e GRYM och ELAJT rakt igenom;)

jag säger bara Zeleene do it from Behind @.@ ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror -=AT=- vinner. Alla har ju tippat dom som en toppen stam och då måste ju dom vinna.
 

DeletedUser

Guest
kriget tycks bli en jakt med de första flyktingarna från Enter efter endast några timmars anfall:cool: pinsamt och fegt:eek:
 

DeletedUser

Guest
krig å krig, känns mer som hela Enter är ute och super :D
om inte... så lär dom göra det nästa helg :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
-=AT=- ligger på vår kontinent utanför cirkeln och är riktigt farliga. Så jag vet att AT tar hem segern:D De har även några ess i ärmen;)
 

DeletedUser

Guest
hmm.. Tror att -=AT=- tar hem detta då Enter verkar ha probs med andra stammar de blir lite lätt adlade nu va olika stammar... Har inte så stor koll på någon av stammarna. Vet att -=AT=- har mkt erfarna lirare (A.I.E) spelare, men som vi såg när A.I.E ställdes upp mot CCCP så rasade de som korthus (Jag fick höra att ledaren av A.I.E upplöste stammen) men vet inte riktigt iaf så kan det gå om ledningen i stammen inte funkar.. en stam utan en bra ledare rasar för eller senare eftersom solo stammar visst de kan bli stora alla sköter sig sj men tillslut kommer elajt stammarna och mosar sönder de.. ;P

Har inte sett Zeelene som stamledare någongång men vet att han är en mkt grymm lirare och har goda erfarenheter i tribalwars så blir mkt spännande att se hur han får stammen att fungera ;P Tror inte Enter kan ge det motståndet för att se om -=AT=- är en värdig stam i krig. Men tiden kmmer väl då de möter värdigt motstånd och då får -=AT=- visa vad de går för.. Men Enter har väl en och annan bra spelare så de kanske kan snatta en och annan by iaf men något större motstånd tror jag inte på.

Synd att ni inte ligger inuti ringen så hade ni kunnat vara med och leka också ;P Mkt spännning här inne .. :D
 

DeletedUser

Guest
Vem fan var ens hemma 21.00 igår? Jisses!

Anyway, AT vinner helt klart.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan svara på hur vi rasade.

först o främst var A.I.E i 5 krig när dom kom.
för det andra så laddade CCCP full offensiver i 2 veckor. Om ni kollade ranking växte dom inget under 2 veckors period. Sen backstabbade dom oss. Dom attackera en IAP helt utan förvarning. Nog för alla vet att dom gör sånt men det är ändå en anledning.
Våra 2 allianser sket i oss. "SCAN, G1" SCAN var med CCCP och backstabbade oss. G1 var för fega för att ställa upp.
Sen 12h efter CCCP attackerade oss med full off kommer Tjekan i norr och då blev det plötsligt ett 2 frontskrig.

Del2 nästa inlägg
 

DeletedUser

Guest
Vi som redan hade 5 krig hade inte så fett med trupper. Speciellt inte mot en stam som CCCP som laddade full offenciver i 2 veckor.
Varför tror ni dom gjorde de? Dom var rädda att vi skulle ta dom. Dom backstabbade oss för att få övertaget.

Inte nog med det så slutade våran ledare som var den bästa i AIE 2-3 veckor innan. så stammen stog lite på knäna.

Folk är för fega på TW... CCCP var inte så bra som alla trodde. Det gäller bara att attackera och inte titta på. Ju mer alla väntar desto större blir skillnaden. Ingen vågar attackera och dom kan plocka byar gratis utan motstånd..

Där har du ett bättre svar från en källa som har all fakta iaf.
 

DeletedUser

Guest
Vi som redan hade 5 krig hade inte så fett med trupper. Speciellt inte mot en stam som CCCP som laddade full offenciver i 2 veckor.
Varför tror ni dom gjorde de? Dom var rädda att vi skulle ta dom. Dom backstabbade oss för att få övertaget.

Inte nog med det så slutade våran ledare som var den bästa i AIE 2-3 veckor innan. så stammen stog lite på knäna.

Folk är för fega på TW... CCCP var inte så bra som alla trodde. Det gäller bara att attackera och inte titta på. Ju mer alla väntar desto större blir skillnaden. Ingen vågar attackera och dom kan plocka byar gratis utan motstånd..

Där har du ett bättre svar från en källa som har all fakta iaf.

Ok, var medlem i A.I.E ett tag men slutade lira TW några veckor innan kriget bröt ut, började lira igen efter 1 vecka .. haha kunde inte sluta :p

Var bara det att jag inte hade så stor koll på vrf de rasade sådär.
 

DeletedUser

Guest
jävligt högt ;) hur mkt satsar du? :p

De implicita oddsen mot dig och din veckopeng blir ju inte skyhöga men sätt den på spel du :D

Ang A.I.E och CCCP etc så ska vi inte "älta" det igen här i V4, det är över och det gick som det gick pga ovan nämnda anledningar, finns inget som säger att spelarna i stammen inte skulle klara att hålla hårt om 1a platsen här på servern om ett tag, kapaciteten finns, sen kan det dyka upp flerfrontskrig, backstabbning, folk som slutar etc, det är spelets regler och det är ingen idé att spekulera i.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp