Asynja går ut i krig.

DeletedUser

Guest
Vet inte heller.. Men enligt statsen så har det tillkommit byar från OBA spelare..
 

DeletedUser

Guest
Asynja har en konstig syn på TW. Verkar nästan bara finnas till för att bevisa hur tråkigt spelet kan bedrivas. Inhyrda ifrån konkurrerenter på marknaden:confused: ...och man skryter om att man är vuna människor :)
 

DeletedUser

Guest
Som jag sa: jag ger den merg max 1 månad att överleva nu ger jag den 2-3 veckor ist.

framåt kamrater :)
 

DeletedUser

Guest
Som jag sa: jag ger den merg max 1 månad att överleva nu ger jag den 2-3 veckor ist.
framåt kamrater :)

Både du och jag vet att det kommer fler mergningar, sen sitta längst bak på en biograf och försöka kasta popcorn på filmduken. Inte vidare lyckat Castel

Så kommentarer om mergs undanbeder vi oss, Tack på förhand (för stödet oxå)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Åhh, äntligen har fegisarna vaknat till liv.. har alla småstammar och stamlösa och barbarerna tagit slut?
 

DeletedUser

Guest
Säger bara en sak!


It´s just another way to diiiiiie!!! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Både du och jag vet att det kommer fler mergningar, sen sitta längst bak på en biograf och försöka kasta popcorn på filmduken. Inte vidare lyckat Castel

Så kommentarer om mergs undanbeder vi oss, Tack på förhand (för stödet oxå)

Synd att bara du sitter längst fram o skymmer sikten ;)

Stödet... nja men det e ju jul snart så :)
 

DeletedUser

Guest
UJa "lätta" mål verkar ju vara Asynjas sätt att kriga går in på att plocka barbs och spelare som lägger ner :rolleyes:

Sen så kommer dom in som redan nämnda gamar i ett pågående krig så att dom flesta börjar få lämpligt lite trupper så att gamarna kan plocka "lätta" offer D:

Blir intressant att se vad dom tar sig till i nästa steg vem som tagit mest stryk så att dom kan gå på dom direkt sen, för inte kommer dom mot nån stam som kan ge motstånd för då lägger dom sig väl på rygg och skriker efter mamma :D

Ja finns många sätt att spela TW får bara hoppas att Asynjas sätt slår tillbaka mot dom
 
Topp