assisterande trupper?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Om man anfaller en by där man har assisterande trupper stationerade... kommer de då gå motvärn? eller hjälper de till? eller bara dem kollar på?

tack på förhand :)
 

DeletedUser

Guest
jep det gör de testade själv för att se och de stred mot varandra
 

Rodryn

New Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är väldigt mystiskt att egna trupperna inte känner varandra...Jädrans tur att man aldrig har glömt att ta tillbaka trupperna från övergivna byar
 

DeletedUser

Guest
Jag testade på en övergiven by satte ca 10 trupper i byn anföll med ett antal jag viste skulle klara sig utan förluster men de dödade några och dog själva
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så klart dom assisterar =/

Inte hjälper dom i striden heller.. Då är det ju bara att skicka alla gubbar man har från alla byar, sen skickar man 1 gubbe och man får ett sjudundrande offensiv..
 

DeletedUser

Guest
Så klart dom assisterar =/

Inte hjälper dom i striden heller.. Då är det ju bara att skicka alla gubbar man har från alla byar, sen skickar man 1 gubbe och man får ett sjudundrande offensiv..

Antingen är jag väldigt trött eller så formulerade du svaret lite konstigt:confused:
 

DeletedUser

Guest
Så klart dom supportar och inte attackerar

Så, alltså om du skickar 100 spjutmän till en by som support och låter dom stanna, så kommer dom ju inte agera offensive när du skickar tex 5 yxor som en attack...
 

DeletedUser

Guest
Men hur tar man tillbaka assisterande trupper då? typ om killen man skickade till inte har användning av dem men man själv har?:confused::(
 

DeletedUser

Guest
Kom på en ytterliggare sak. om man har fått assistans från en annan spelare som senare slutar spela så att byn blir övergiven. kommer de assisterande trupperna bli mina då?
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
blir den assisterande byn övergiven så försvinner trupperna på samma sätt som ifall den assisternade byn blir noblad.
 

DeletedUser

Guest
finns det någon gräns för hur länge trupper kan vara ute och assistera? kan dom vara ute och assistera i all evig framtid?

t.ex. om jag assisterar en kompis, stannar mina trupper då där för alltid så länge jag är aktiv och inte kallar hem dom/får dom hemskickade?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp