Aspen slutar och TCO will fall.

DeletedUser

Guest
Jag skriver ett adjö brev till V2 här också då jag vet att Beaver var och redigerade det jag gjorde i stamforumet i TCO och dessutom låste tråden.

Nåja detta var sista dagen jag spelade på V2 för all framtid då jag känner att gå in under RoS flagga och dessutom inte komma överens med "Ledningen" i TCO inte riktigt var min grej och jo föresten låt mig vara den första att gratulera RoS till ytterligare en stam till deras überfetafamilj.

Min orsak till att jag tror TCO kommer att falla är att "ledningen" i TCO's beslut att gå in under RoS som RoS-1 kommer klyva stammen alternativt döda stammens moral och spelkänsla till den grad att LaD och TKOTRT kommer och tar över världen så som det är tänkt. ;)

Så lycka till RoSfamiljen, Ladfamiljen, TKOTRTfamiljen samt även YAKS och jag hoppas att ni får en lycklig speltid det ni ids/får spela


Mvh//Aspen :cool:
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Jag skriver ett adjö brev till V2 här också då jag vet att Beaver var och redigerade det jag gjorde i stamforumet i TCO och dessutom låste tråden.

Nåja detta var sista dagen jag spelade på V2 för all framtid då jag känner att gå in under RoS flagga och dessutom inte komma överens med "Ledningen" i TCO inte riktigt var min grej och jo föresten låt mig vara den första att gratulera RoS till ytterligare en stam till deras überfetafamilj.

Min orsak till att jag tror TCO kommer att falla är att "ledningen" i TCO's beslut att gå in under RoS som RoS-1 kommer klyva stammen alternativt döda stammens moral och spelkänsla till den grad att LaD och TKOTRT kommer och tar över världen så som det är tänkt. ;)

Så lycka till RoSfamiljen, Ladfamiljen, TKOTRTfamiljen samt även YAKS och jag hoppas att ni får en lycklig speltid det ni ids/får spela


Mvh//Aspen :cool:

Men Tja och Hejdå :/ synd att du slutar men vad har Hänt ROS-1 :confused:
 

DeletedUser

Guest
Aspen var tvungen att dra med dunder och brak. Varför?

Hoppas du stannar på v5 iaf :)
 

DeletedUser

Guest
De va som sjutton, kommentarer från resterande TCO kanske? ;)
 

DeletedUser

Guest
gjorde han väl inte?
Du har ändå plockat en del av hans byar, du gick ju plus vilket fall som helst.
 

DeletedUser

Guest
Jodå pirlo jag blir kvar på V5.. ;)

Monte om du vill ha kommentarer får du nog vänta på att Danney får fingrarna ur det berömda först.. ;)

Danney jag svek inte alls dig.. ;) (eller ja inte bara dig)
Jag orkade som sagt inte med alla korkade kommentarer jag fick ifrån ledningen så jag sket i det. Har fått förfrågan om att gå tillbaka till V2 för att TCO skall kunna ha byarna för sig själva men men som jag sa så är det inte utav intresse att överhuvudtaget sätta min fot på V2 igen.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ville ju ha nån som skulle bygga upp byarna :/.

Btw ang kommentarerna överlåter jag det till stammens ledning
 

DeletedUser

Guest
Trots att jag inte har lärt känna dig Aspen så blir det tråigt att du väljer att sluta, har allt sett dig här i forumet då och då och du verkar vara en shyst kille:)


Lycka till i framtiden och hoppas att vi lär känna varnadra nån gång.
 

DeletedUser

Guest
Är väl inte mkt att säga förutom att TCO kommer leva kvar, namnbyte lr inte så är vi exakt samma stam som tidigare. Alla i stammen är taggade som vanligt och moralen är på topp.

Snygg sorti aspen, gl i v5.
 
Topp