ARV förklarar krig!

DeletedUser

Guest
Godafton kära residenter av Värld 7!

Vi anser att det är finare att dö med heder, än att låtsas som ingenting - och dö utan respekt! Så för att bevisa att vi inte är utan ryggrad och heder så förklarar ARV krig mot MoX-T!

Nu har stunden kommit, stunden för ära och heder, för vi godtar inte att bli våldtagna och bara ta skit, nu ska vi få ge tillbaka.

Victory is temporary, glory is forever!

Med Vänliga Hälsningar,
Evil mr.emme - tillfällig förespråkare för Nornors Arvtagare
 

DeletedUser

Guest
Då var det dags igen. Sjätte kriget om jag inte minns fel för Mox-T. Må bästa stam vinna.
 

DeletedUser

Guest
vi är små,men stora i Hjärtat!!...

vi är ARV - READY FOR WAR!


Må Den Bästa Stammen Vinna!


Och må vi ha kul på Krigsfältet;)
 

DeletedUser

Guest
Kära Arv!

Vi från MoX-T tackar och bockar. :)

Må bästa stam vinna och lycka till allihopa!

Pussar och Kramar
MoX-T
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha man vet aldrig hur krig slutar. Vem vet hur det kan gå :cool:. Lycka till mox-t, e glad att vi möts nu för andra gången i sträck. Dock dåligt att jag lät er ta mina små gammla DL:s kluster i k34 :(. men men, life moves on^^.
 

DeletedUser

Guest
lite tidigt men vi har ju anfallit varandra nu i 24 timmar ju :)

Side 1:
Tribes: ARV
Players:

Side 2:
Tribes: MoX-T
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 8
Skillnad: 7

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,283
Sida 2: 74,372
Skillnad: 65,089

image.php
 

DeletedUser

Guest
24 timmar? :eek: hmm men... ja sover ju inget har missat de ändå :S

JIsses de där va då INTE illa o ha missat de där..
 

Espis

Member
Reaktionspoäng
0
njaae, det där är ju byar som har blivit tagna innan vi i ARV tog tag i det. Dom har ju som sagt redan hållt på och attackerat vissa av våra spelare utan att vi har gjort så mycket åt det.
 

DeletedUser

Guest
Ja men nu tar vi igen byarna och visar att småspelare kan också stå emot större personer :).
 

DeletedUser

Guest
blir kul att se hur det ser ut i k33 efter deta;) men just nu ser de ljust ut för mox-t:)
 

DeletedUser

Guest
Ja men nu tar vi igen byarna och visar att småspelare kan också stå emot större personer :).

Hejsan min vän! Kul att stöta på dig igen :)

Poängen dödar inte, det är trupperna så vad som helst kan hända och jag hoppas att vi får ett värdigt motstånd från båda sidorna :)
 

DeletedUser

Guest
Hejsan min vän! Kul att stöta på dig igen :)

Poängen dödar inte, det är trupperna så vad som helst kan hända och jag hoppas att vi får ett värdigt motstånd från båda sidorna :)

Haha, kopiera du från tussen nu ;)? jag mena det, man e upplärd av deff-drottningen :). om poäng hade dödat hade amped ledit världen iaf hehe.


Ja halloj lillskiten, håll dig nu inte i hörnan. man vill se lite action från dig nu^^.
 
Topp