Ang Banning

DeletedUser

Guest
Det kan va allt ifrån ett par timmar till permanent, så det beror helt på vad för nått som är gjort.

Tror kortaste lyckades bli bara några minuter. Beror lite på hur man blir avstängd också. Antingen blir du det direkt av moderatorer eller så når du ett visst antal aktiva förseelser poäng (minns inte exakt antal just nu). Då hävs din avstängning när den äldsta förseelsen förfaller. Förseelser är värda olika straffpoäng beroende på hur grova de är, men allt från 2 till 4 poäng per förseelse.
 

DeletedUser

Guest
Tänkte på det med, är inte så erfaren inom detta men det måste väl finnas något annat sett att ta bort det på?

Nej! Man kan bara göra en ny(eller använda en annan) email adress. jag har tusen kompisar som har blivit bannade både in-game och här på forumet men som har använt en annan emailadress bara!
 

DeletedUser

Guest
huh? Tycker bara det är konstigt att man blir bannad 1 år för att ha postat 2 ggr på signatur rank (på samma sida) ? som min kompis blev.

Låter mystiskt, ja.
Är något oklart så be din käre vän kontakta oss via supporten, så tar jag hand om det.
 
Topp