Angående flytkingar

DeletedUser

Guest
Då jag såg att ryktes tråden blev nerspammad om just detta så tänkte ja ta upp det lite lätt här.

Vad är en flykting?
Det är en spelare som lämnar under dåvarande krig.

Vem bestämmer vem som är en flykting?
Det är stammen som anfaller.

Vad händer om en stam tar in en flykting?
Detta är den viktigaste punkten som folk verkar missa - Dom som markerat spelaren som en flykting är dom som avgör; oftast blir det krig om stammen som tog in spelaren står på sig och vägrar lösa det diplomatiskt dvs inte kicka flyktingen.

Kan vi nu sluta tjata om flyktingar så vi slipper allt detta tjat? Sköt det ingame och försök lösa det diplomatiskt istället för att spamma ner quality trådar så som Ryktes-tråden.
 

DeletedUser

Guest
Bra skrivit, ungefär så jag med skulle definiera en flykting
 

DeletedUser

Guest
Då jag såg att ryktes tråden blev nerspammad om just detta så tänkte ja ta upp det lite lätt här.

Vad är en flykting?
Det är en spelare som lämnar under dåvarande krig.

Vem bestämmer vem som är en flykting?
Det är stammen som anfaller.

Vad händer om en stam tar in en flykting?
Detta är den viktigaste punkten som folk verkar missa - Dom som markerat spelaren som en flykting är dom som avgör; oftast blir det krig om stammen som tog in spelaren står på sig och vägrar lösa det diplomatiskt dvs inte kicka flyktingen.

Kan vi nu sluta tjata om flyktingar så vi slipper allt detta tjat? Sköt det ingame och försök lösa det diplomatiskt istället för att spamma ner quality trådar så som Ryktes-tråden.

You said it!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp