Angående firhandeln

DeletedUser

Guest
Nu är det så här att man har kunnat skicka res till spelare och på sådant sätt boosta spelare sedan starten av denna värld. Några av dem som har utnyttjat detta har tjänat väldigt mycket på det då de nu kunnat boosta varandra i snart 2 veckor.

Först idag märker vårat patrask till spelledare detta. och skickar detta Pm till oss spelare.

Tribal Wars Team idag kl 17:40
Kära spelare på värld 24.

Som de flesta av er vet så har man från världsstart kunnat att skicka resurser till en annan spelare utan några förhinder.

Då vi har insett att detta skapade mer problem än vad som gick att kontrollera så har vi slängt in tillfällig handelsspärr på världen.

Spärren kommer att hävas 30 dagar efter att man gick med i världen, gick man t.ex. med i världen 2/9 då världen startade så kommer spärren att försvinna 2/10.

Vi ber om ursäkt för dessa ändringar och eventuella bekymmer som har skapats och vi kommer att ha denna spärren på alla framtida världar.

Med Vänliga Hälsningar
Ert Tribal Wars Team


Nu till saken


då en spelare har kunnat utnyttja detta i två veckor kommer det nu en spärr på två veckor för dem som startade tidigt sen kan de köra på som vanligt igen. Men för de stackare som började senare kommer stoppet att bli längre. tex för mig blir det tre veckor.

Så de som missbrukat detta och orsakat dessa så kallade problem får tvåveckors stopp och andra som startat efter och inte hunnit använt funktionen mer än ett par dagar blir stoppet längre.

Frågan jag längtar på svar på är: Varför införs inte ett stopp på 4 veckor för alla idag sen på övriga spelare 4 veckor från att de startade.

Jäkla system som alltid gynnar de som missbrukar det.

Over and out Salcin
 

DeletedUser

Guest
Jag kom också att tänka på detta med att frihandeln går ut senare för de som börjat efter.

En spelare som började dag 1 kunde alltså frihandla i 2 veckor. Och spärren är bara 2 veckor till för denna :S
En spelare som började efter en vecka. De har alltså frihandelsspärr i 3 veckor :S
Det är väl fan inte rättvist att man har olika lång spärr???
 

DeletedUser

Guest
Hejsan.

Tyvärr så har vi inte någon möjlighet (ej tekniskt möjligt) att ställa in det ni föreslår, jag håller med att det skulle vara ett bättre alternativ men tyvärr så kan vi inte det.

Detta är den bästa lösningen som vi kan göra och vi förstår att det blir en del bekymmer för vissa spelare men vi hoppas att de drabbade spelare kan ha överseende.
 
Topp