Angående falsk Krigsförklaring

DeletedUser

Guest
Det har kommit till min kännedom att 2 killar i vår stam som känner varandra IRL har gjort anfall och skickat ut till dom större stammarna att vi förklarade krig mot dom.
Dom som har skickat detta har nu blivit kickade från stammen och dom det gäller är Nuffes och h0lmen och dom lämnade oss med denna trevliga julklappen när dom skulle sluta spela TW.

För att göra det klart för alla så har vi inte förklarat någon stam krig, då dom även skickade till våra allierade.
 

DeletedUser

Guest
Ja, man blir så himla glad att få detta på en fredags kväll när visa stammar frågar om vi är i krig mot dom och man står där som ett frågetecken och undrar vad dom pratar om.
 

DeletedUser

Guest
Nuffes idag kl 21:33
Härmed förklarar [GE] krig mot er eftersom vi inte gillar er och ni leker stora, och då blir vi ledsna!

Uppfattat ^^
 

DeletedUser

Guest
Jahopp... får väl sadla av hästarna igen då... Finns alltid någon, är det inte märkligt...
 

DeletedUser

Guest
=)

Jahopp... får väl sadla av hästarna igen då... Finns alltid någon, är det inte märkligt...

Enligt mina källor så kör ni utan sadel :D

trahasten1.jpg
 

DeletedUser

Guest
**Busted** :eek:

Tusan oxxo, där röjde du kungens identitet.... :)
 

DeletedUser

Guest
Men jag är inte kungen;) Fast eftersom jag är hans stand in, eller body double så.. ok då.
 

DeletedUser

Guest
Ja vi försöker fortfarande lära oss det här med krig.
Först var det ju R.E som skulle utplåna oss och nått fel gjorde vi ju där.
Sen var det honour som förklarade krig och jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här men vi verkar ha tappat bort hela den stammen.
 
Topp