Angående bugg vid PP-användning och marknaden!

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Hej!

Har fått en del tickets angående att det är problem med att använda PP-poäng och att spelare får upp felmeddelande.

För att jag nu skriver ut det här beror på att ni måste tänka att försök inte igen innan detta är klart om ni får upp felmeddelande då poängen dras sen mitt i allt utan att något sker med det ni ska ha använt det till.

Kontakta mig via ticket om detta skett för er.

Mvh Shamaninan
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Jo har förstått att det är en del som får det även på marknaden. Men i första hand för att jag gick ut med detta är just att försök låta bli att använda PP men är det på marknad med vanliga resurser så kan ni ju testa och se. Men testa även en annan webläsare men utan PP.
 

DeletedUser

Guest
Jag har flyttat den här tråden från V30 forumet, eftersom den gäller samtliga servrar!

Tydligen har det hänt något med den så kallade Wallet funktionen som ställer till det. Felet rör inte bara samtliga versioner av Tribal Wars, utan även samtliga andra InnoGames spel.

Detta har drabbat inte bara köp av, och köp med premiumpoäng utan framförallt har Marknaden som har mängder med premiumalternativ gett en massa felkoder. Teknikerna har jobbat med detta sedan i går eftermiddag och det verkar vara en lösning på väg. Vårt speciella Payment team kommer svara för de korrigeringar som måste göras när det gäller poäng som dragits utan att man fått funktionen, och jag kan inte säga hur lång tid det kommer ta innan allt är tillbaka på rätt plats. Men det är på gång i alla fall!
 
Topp