Andra noobskyddet...

DeletedUser

Guest
Innan 20.5. 8:21, kan målet bara bli anfallet om relationen av poäng mellan anfallaren och försvararen är mer än 20.


Tappat typ 15 farmer på detta och är grymt less ;p

Undrar lite smått varför det finns, och varför tidsgräns?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
förmodligen för att skydda noobsen från dom stora stygga pro spelarna??

inte kul att börja sent, få 2k poäng och sedan bli adlad av en 2 mille spelare ^^
 

DeletedUser

Guest
nej men det är väl så att du kan inte attackera någon som du har 20:1 i poäng till på dom första 60 dagarna..

så en med 1000 poäng kan inte attackera byar under 50 poäng

20000 poäng kan inte attackera under 1000 poäng osv... eller har jag fel??

Maximal relation Anfallare , Försvarare 20 : 1 für die ersten 60 Tage = Maximal relation Anfallare : 20:1 för dom första 60 dagarna??
 

DeletedUser

Guest
Carlbanan då; jag har redan sagt att jag inte spelar i EMO. Vad är det du vägrar inse? :D

Hmm , men med tanke på allt borde du var EMO , så jag "gissar" på att de är du :rolleyes:

på tal om n00bskyddet så har jag också förlorat nån farm på de :(
 

DeletedUser

Guest
Varför blanda in alla nick osv hela tiden?

Vill ni snacka om fejknick osv hela tiden så gör en tråd som heter "fejk nick v8" så kan ni prata om allt där istället.
 

DeletedUser

Guest
Hmm , men med tanke på allt borde du var EMO , så jag "gissar" på att de är du :rolleyes:

på tal om n00bskyddet så har jag också förlorat nån farm på de :(

Well som jag sagt förut så kan jag bara säga det igen - Det är INTE jag.

Varför blanda in alla nick osv hela tiden?

Vill ni snacka om fejknick osv hela tiden så gör en tråd som heter "fejk nick v8" så kan ni prata om allt där istället.

Carl vill bara få reda på mitt realnick; därför dom håller på ;)

Angåneden 20:1 ration så är den skit ja. Men den försvinner efter 60 dagar om jag inte missminner mig!
 

DeletedUser

Guest
Well som jag sagt förut så kan jag bara säga det igen - Det är INTE jag.



Carl vill bara få reda på mitt realnick; därför dom håller på ;)

Angåneden 20:1 ration så är den skit ja. Men den försvinner efter 60 dagar om jag inte missminner mig!

Hehe, vem vill inte veta ditt riktiga nick (om du spelar på v8)? Men samtidigt så kan inte Carl börja snacka om det i en tråd som är långt ifrån "fejknick" osv.
 

DeletedUser

Guest
Har snackat med The. Grim. Rimmer och jag kan garantera att det inte är Wallin.... T.G.R är mycket trevligare :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe, vem vill inte veta ditt riktiga nick (om du spelar på v8)? Men samtidigt så kan inte Carl börja snacka om det i en tråd som är långt ifrån "fejknick" osv.

Kan bara hålla med. Han är ju en admin; så tycker han borde veta reglerna. :)

Har snackat med The. Grim. Rimmer och jag kan garantera att det inte är Wallin.... T.G.R är mycket trevligare :D

Hörru!! Nackskott på dig :D
 

DeletedUser

Guest
Hmm , men med tanke på allt borde du var EMO , så jag "gissar" på att de är du :rolleyes:

på tal om n00bskyddet så har jag också förlorat nån farm på de :(


Bara en fråga varför tror du inte att wallin spelar med de andra nic spelarna i ID?


gissar iaf att det är där han spelar
 

DeletedUser

Guest

ser iaf intressant ut med gamla rävar som Fergenbo (pure evil) och purble cobra (shlarvu) som ledare.

finns nog en kanska stor sannolikhet att han spelar där. ungefär samma sannolikhet att han spelar med monte. men tror mer på ID
 

DeletedUser

Guest
Varför blanda in alla nick osv hela tiden?

Vill ni snacka om fejknick osv hela tiden så gör en tråd som heter "fejk nick v8" så kan ni prata om allt där istället.

Håller med (förutom skapandet av tråden "fejknick v8").
Håll er till ämnet.
Mvh, Twilight
 
Topp