Amped

DeletedUser

Guest
många undrar varför han slutade.. jag lika så.. men jag tänkte att man kan åtminstånne säga hej då här istället för att skriva om det i ryktes tråden..



hej då amped vad än anledningen till detta slut är så tackar jag dig för din närvaro på v7.. hoppas vi ses någon mer gång i någon annan värld.. all heder åt dig..
 

John R Cash

Member
Reaktionspoäng
0
Jag passar på att lägga in en hälsning här också

Precis som Markx säger vad än anledning till att du avslutade så är stora delar av V7s tankar hos dig, hoppas man får se dig igen på någon annan värld och att allt löser sig

En stor krigare har nu försvunnit från V7, etta på rankningen sen den 1/8 förra året

All respekt till dig
 

DeletedUser

Guest
en stor krigare har lämnat oss
han har haft förstaplatsen väldigt länge
imponerande
ha det gott irl
 

DeletedUser

Guest
Aldrig pratat med Amped, men känns som man borde pay'a kämpen sin respekt och åtminstonde säga förväl och lycka till med allt!
 

DeletedUser

Guest
Hej då amped, du kommer att bli saknad!
Hoppas vi ses i någon annan värld =)
 

DeletedUser

Guest
Se där kom IRL tillbaka på en gamer till ja.

Ha de bäst IRL nu
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Utan tvekan V7s stolthet!

Du satte ribban högt och slutade lika högt, all heder åt dig.
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Duktig på att spela, lägga upp taktik, modig som få (tog sig på familjestammar själv), skrev egna bra scripts, var en lärorik klippa
för Xenu's trogna. Amped, du äro saknad och våra tankar går till dig, när du löptränar i de djupa nordsvenska skogarna :D

Trist att du inte sa adjö men men...en mästare är väl ofta en 'allt-eller-inget'-person. Önskar dig allt gött!
 
Topp