Alternativ V10

DeletedUser

Guest
Nämen se vad Rofflaren har kokat ihop här.

Det har ju vart en väldans massa skriverier hit och dit angående ihopslagningar mellan stammar osv.
Framförallt har det vart en het debatt om AAoD och AM mest AAoD.

Därför tog jag mig nu friheten att skapa en liten karta på hur det hade sett ut om inte detta skett utan stammarna hade förblivit allierade istället..


Nedan följer också en lista på vilka spelare som kommer från de respektive stammarna och hur stora dom hade vart.


D-P
31.942.424 poäng


Rofflaren
Saittam
Black Sparkz
ksbr
Carl de Gothia
Melwein
micho1986
wajen
Godfather Trip
Dr.Killa
Kapten Filling
olan1225
robow
TheCuteHero
Brynhilde
Lombi
Cr@pman


Domdom
26.794.095 poäng


L.a.w
Ancalagon
länsstyrelsen
Evilemil
No15y
AM I ULYSSES?
spankyouverymuch
LasersGoPewPew
Miata
SoetZombie
Dubbelbeckasin
Glennys



AM
24.777.043 poäng


oskarn
Washmachine
anduran
ragnarvr6
Popadopoles
surast
Lord swerd
Joshua1993
Fredrik Svensson
saerdna the spirit
Motox
Sunkenstein
viikstroem
Legionaire
pontus f1
Winberg
minibiffen
crazybooy
pahlin
loriens
kotten85
luok 30
ShadowDorf
azarin
mr6ftunder
sir locktoch



Dino
11.253.153 poäng


CrazyKid
jimmixlynx
Wolffie
Tubbet
Nische
RevJesseCuster
*Markus*
jag e gratis
sanoj93



 
Senast redigerad av en moderator:

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
yey

Tack, nu borde även Sparks äntligen förstå vad vi talar om..tydligare än så kan det inte blir!
 

DeletedUser

Guest
snyggt min egna söta roffis <3 <3 btw så måste jag säga att oavsätt hur det ser ut på kartan sä var D-P större än AM å kommer alltid vara det. Så AM släng er i väggen ok att ni är avis på sparkz och kompani men gör nått åt det istället för att whina på externa?
 

DeletedUser

Guest
Så AM släng er i väggen ok att ni är avis på sparkz och kompani men gör nått åt det istället för att whina på externa?

säger han som gick över till/adlas upp av
AAoD


ON topic
hur kom du fram till spelarna på kartan rofflarn? tänkte på att de saknas spelare :confused:
 

DeletedUser

Guest
säger han som gick över till/adlas upp av
AAoD


ON topic
hur kom du fram till spelarna på kartan rofflarn? tänkte på att de saknas spelare :confused:

skall faktiskt vara snäll å säga att jag lagt ner v10 och spelar numera enbart på v12 adlas upp av aaod det kallas internadling då jag gett bort byarna men sånt förstår väl inte du eller? sinzerius har alltid tillhört aaod redan på d-p tiden så att jag gått över är lite fel men å andra sidan så ska jag inte klanka ner på dig för att du inte använder twstats och kollar upp stambyten ;)
 

DeletedUser

Guest
Tack, nu borde även Sparks äntligen förstå vad vi talar om..tydligare än så kan det inte blir!

Du ska bara veta vad jag har i min bakficka som inte du har sett än. Och som du verkligen inte räknat ut ur denna uträkning ;) Och kan även säga att jag ha förstått hela tiden att du har fel MotoX, nu får du fundera ;)
 

DeletedUser

Guest
ON topic
hur kom du fram till spelarna på kartan rofflarn? tänkte på att de saknas spelare :confused:

Jo jag kände på mig att denna frågan skulle komma och även det att jag missat spelare.
Men vet inte vilken stam du tänker på?

Ur vår stam tog jag inte med de spelare som rekryterats från andra stammar.
Och inte heller de som internadlas.
Utan jag tog bara de spelare som kör nu och som var med i resp stam innan mergen.

Ur er stam plockade jag bort de som kom från ULV och HADES.
Eftersom jag ville visa hur ni skulle se ut utan dessa ihopslagningar eller vad folk vill kalla det.
 

DeletedUser

Guest
Du ska bara veta vad jag har i min bakficka som inte du har sett än. Och som du verkligen inte räknat ut ur denna uträkning ;) Och kan även säga att jag ha förstått hela tiden att du har fel MotoX, nu får du fundera ;)

o.o Nu blev man ju nyfiken .. xD
 

DeletedUser

Guest
Jo jag kände på mig att denna frågan skulle komma och även det att jag missat spelare.
Men vet inte vilken stam du tänker på?

Ur vår stam tog jag inte med de spelare som rekryterats från andra stammar.
Och inte heller de som internadlas.
Utan jag tog bara de spelare som kör nu och som var med i resp stam innan mergen.

Ur er stam plockade jag bort de som kom från ULV och HADES.
Eftersom jag ville visa hur ni skulle se ut utan dessa ihopslagningar eller vad folk vill kalla det.


den stämmer inte helt då men det är väl internadlingar som kan ställa till det isåfall :/
men iaf de e en bra karta annars så de ska du ha creed för att du orkade gå igenom alla :)




sinzerius, ska ge dig stats sen så fort din sida fungerar igen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
schysst map rofflis <3

*edit. man ser ju verkligen att AM är fler och har mindre poäng än D-P me like ;D
 

DeletedUser

Guest
Såklart att D-P är större på kartan och nu i spelet för de skapades långt före AM.
 

DeletedUser

Guest
Såklart att D-P är större på kartan och nu i spelet för de skapades långt före AM.

jaha? finns spelare som gjort sina konton långt senare än andra och fortfarande växt ikapp. då handlar det om brist på skicklighet. vad anser du det vara i detta fall? nu när vi pratar om stammar?
 

DeletedUser

Guest
sinzerius, ska ge dig stats sen så fort din sida fungerar igen.

det behövs faktiskt inte ges några stats på sinzerius kontot då det internadlas eftersom jag slutade på v10 för ett bra tag sedan, sin kontot har ingått i 4 stammar under min tid, aaod,NBNP,banzai och RF, när jag valde att sluta på v10 så postade jag aaod om att eftersom det är den stammen som står mig närmast så är det inte mer än rätt att kontot faller tillbaka till den stam det kom ifrån
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Roffis :D

Nu har du mer arbete om du vill :p

Ta AMs spelade dagar, ta bort D-ps senaste dagar (så de blir ? 300 dagar för båda) Så ser vi exakta poängvärdet.

Så kan ingen whina över att AM starta senare.

:awsm: 3a på fastest noblers, har ja skillz då gamen? :p

(För och göra de lättare kan du ju kolla när båda stammarna gjordes, dra av tiden från AM skapades och idag o dela poängen, jao hoppas du förstår så slipper du räkna alla konton) Bör väl blir 20% eller nå sånt som ska bort?

Annars vill ja att ni tar en titt i den nygjorda tråden :)
 

DeletedUser

Guest
Välkommen tillbaka från skolan henrik, och varför gör du inte det där själv ;)?
 

DeletedUser

Guest
Roffis :D

Nu har du mer arbete om du vill :p

Ta AMs spelade dagar, ta bort D-ps senaste dagar (så de blir ? 300 dagar för båda) Så ser vi exakta poängvärdet.

Så kan ingen whina över att AM starta senare.

:awsm: 3a på fastest noblers, har ja skillz då gamen? :p

(För och göra de lättare kan du ju kolla när båda stammarna gjordes, dra av tiden från AM skapades och idag o dela poängen, jao hoppas du förstår så slipper du räkna alla konton) Bör väl blir 20% eller nå sånt som ska bort?

Annars vill ja att ni tar en titt i den nygjorda tråden :)

usch överumpla rofflis med arbete :O

du e söt henrik <3
 

DeletedUser

Guest
Inga meningslösa inlägg i min fina tråd här nu tack.

Diskussioner angående ihopslagningar får ni göra i den andra tråden.
Annars springer jag till vår trevliga moderator och gnäller.


Nu har du mer arbete om du vill

Ta AMs spelade dagar, ta bort D-ps senaste dagar (så de blir ? 300 dagar för båda) Så ser vi exakta poängvärdet.

Så kan ingen whina över att AM starta senare.

Tack Henrik nu har jag nåt att syssla med ikväll :D
Men vi är ju färre spelare nu än då eftersom vissa har lagt av eller blivit adlade så jag vet inte hur du vill jag ska räkna då.
Förslag?


3a på fastest noblers, har ja skillz då gamen?

Jag ser dig fortfarande i backspegeln :p

(För och göra de lättare kan du ju kolla när båda stammarna gjordes, dra av tiden från AM skapades och idag o dela poängen, jao hoppas du förstår så slipper du räkna alla konton) Bör väl blir 20% eller nå sånt som ska bort?

Hmm eller varför kan inte du göra detta så får du det som du vill :awsm:
 
Topp