Allmänna förslag

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
En ny överblick där man kan se vilka av ens byar som har bud kvar ute på marknaden, så man kan hålla koll lite bättre. Det är svårt att hålla reda på +50 byar och deras bud.

Möjlighet att automatiskt lägga till byar i olika grupper baserat på kriterium. I sitt enklaste utförande skulle det ju tex kunna vara så att man vill att alla byar som inte är grupp A ska bli grupp B. Detta skulla underlätta rätt rejält för mig iaf. Vore ju även trevligt med lite mer avancerad gruppindelning där man kan välja att alla som har över ett visst antal av en enhet eller har nått en viss population ska bli tilldelad en viss grupp.
Med automatiskt menar jag att man trycker på en knapp, typ "uppdatera grupper", inte att servern sköter det i realtime.

Jag hade en till ide som försvann från mitt huvud just nu, men jag återkommer väl om jag kommer på den igen:p
 

DeletedUser

Guest
När jag ändå är igång..vore det möjligt att få ett nytt filter, jag vill inte se när folk accepterar bud av mig på marknaden, men det går inte att få bort med dom filter som finns...

Folk envisas med att det är bättre att klicka på acceptera 50 ggr ist för att bara skriva 50 å sen klicka acceptera en gång, å det är irriterande att ha 51 rapporter varenda gång man loggar in. (för det är alltid en attack som man faktiskt vill se bland allt annat)
 

DeletedUser

Guest
När jag ändå är igång..vore det möjligt att få ett nytt filter, jag vill inte se när folk accepterar bud av mig på marknaden, men det går inte att få bort med dom filter som finns...

Folk envisas med att det är bättre att klicka på acceptera 50 ggr ist för att bara skriva 50 å sen klicka acceptera en gång, å det är irriterande att ha 51 rapporter varenda gång man loggar in. (för det är alltid en attack som man faktiskt vill se bland allt annat)

PÅ v2 så brukar jag ha runt 5 sidor när jag loggar in :mad: störande AB..
 

DeletedUser

Guest
hallå nino, ge mig en kommentar på det här ;P iaf det med filtret är ju mer lr mindre logiskt å borde inte kräva så mkt jobb av de stackars utvecklarna.
 

DeletedUser

Guest
Jag måste hålla med MementoMori angående detta. Använder marknaden en hel del o får flera hundra "handelsrapporter" om dagen.
 

DeletedUser

Guest
Japp, filtret till marknaden bordes göras nått åt. Det fungerar enbart om du accepterar och inte andra
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Detta är iväg skickat och kan möjligen komma att ändras till nästa uppdatering.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp