Alliansen vs DoH!

DeletedUser

Guest
Här gott folk kan vi skriva lite relevanta saker i kriget :)

Allians
The survivors
Stercus Accidit
Diesel Truck
Tropa de elit
Vi står enade!

Motståndare
Springfield

Vi önskar ingen pajkastning i tråden.
Utan vi vill ha rent spel i forumet
rapporter statestik mm är välkommet....

Mvh Elmorte
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Orkar inte printa statistiken men såhär ser det ut:

DOH:
Leder med 6-0
Besegrade motståndare som anfallare DOH = 107.262
Besegrade motståndare som försvarare DOH = 134.139

Alliansen:
Besegrade motståndare som anfallare Alliansen = 69.585
Besegrade motståndare som försvarare Alliansen = 99.952
 

DeletedUser

Guest
Måste tillägga en liten sak när det gäller statistiken.

Att så fort någon i DOH är på väg att bli adlad så lämnar spelaren eller kickas spelaren ut. Flera byar har blivit rensade och adel har skickats så är plötsligt inte spelaren med i DOH längre. Mycket mysko, men enligt mig är det ett sätt att hålla statistiken fin.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Måste tillägga en liten sak när det gäller statistiken.

Att så fort någon i DOH är på väg att bli adlad så lämnar spelaren eller kickas spelaren ut. Flera byar har blivit rensade och adel har skickats så är plötsligt inte spelaren med i DOH längre. Mycket mysko, men enligt mig är det ett sätt att hålla statistiken fin.

Kan väl inte annat än hålla med. Fin statisktik går före spioneri och fulspelet ni håller på med.
 

DeletedUser

Guest
Och det ska ni säga. Det fanns en orsak till att jag lämnade er. Jag har aldrig varit med om så mycket fulspel som ni håller på mig och klarade inte av att spela på det sättet. Jag är alldeles för ärlig. Försökte verkligen då det bara är ett spel, men kunde inte ens i spelets värld.

Sen en sak till. Är man en stam hjälper man varandra och inte bara skiter i folk och sparkar dom för statistikens skull.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Och det ska ni säga. Det fanns en orsak till att jag lämnade er. Jag har aldrig varit med om så mycket fulspel som ni håller på mig och klarade inte av att spela på det sättet. Jag är alldeles för ärlig. Försökte verkligen då det bara är ett spel, men kunde inte ens i spelets värld.

Sen en sak till. Är man en stam hjälper man varandra och inte bara skiter i folk och sparkar dom för statistikens skull.

Haha och då går du till Enade! istället? :D hahaha

vi hjälper alla våra medlemmar till 1000%
 

DeletedUser

Guest
Och det ska ni säga. Det fanns en orsak till att jag lämnade er. Jag har aldrig varit med om så mycket fulspel som ni håller på mig och klarade inte av att spela på det sättet. Jag är alldeles för ärlig. Försökte verkligen då det bara är ett spel, men kunde inte ens i spelets värld.

Sen en sak till. Är man en stam hjälper man varandra och inte bara skiter i folk och sparkar dom för statistikens skull.


Lite roligt, För En viss Simon skrev till mig att när du lämnade Enade! snackade du så mycket skit om stammen, och alla i Enade! tyckte så illa om dig tydligen, Men vips så är du tillbaka i stammen några timmar efter du lämnar DOH!

Mysko indeed! håll er till statistiken, de är det som spelar roll just nu.
 

DeletedUser

Guest
Hur var det med kasta paj, håll det rent å snyggt nu är ni snälla kasta paj kan ni göra i pm
 

DeletedUser

Guest
Jag var utan stam i flera dagar och jag kastade inte skit på enade. Utan jag gick över till er då jag känner igen flera stycken från andra världar som jag ville spela med igen, men jag hade inte räknat med ledningens fulspel. En krigare gör det ledningen säger så alla beslut är ledningens.

Kollade just efter brevet jag skrev när jag lämnade för att klistra in det här, men det va borttaget. Ville klistra in det här som sagt för att bevisa att jag inte snackade skit. Som jag nämnt tidigare är jag för ärlig och jag hatar skitsnack. Skulle aldrig baktala någon och skulle aldrig avslöja något om jag vet saker om någon annan stam eller spelare t.ex.

Brevet fanns kvar när jag kom tillbaka och ja dom ville adla bort mig, men vilken stam skulle inte vilja det om en spelare lämnar för en annan stam och dagen efter förklarar den stammen krig. fast det fanns ett avtal mellan stammarna.

Jag klargjorde flera saker när jag lämnade som att jag inte skulle attackera om det blev krig under en tid och det gjorde jag inte heller. Detta va något jag klargjorde med eran ledning också och det var helt ok.
 

DeletedUser

Guest
Jag var utan stam i flera dagar och jag kastade inte skit på enade. Utan jag gick över till er då jag känner igen flera stycken från andra världar som jag ville spela med igen, men jag hade inte räknat med ledningens fulspel. En krigare gör det ledningen säger så alla beslut är ledningens.

Kollade just efter brevet jag skrev när jag lämnade för att klistra in det här, men det va borttaget. Ville klistra in det här som sagt för att bevisa att jag inte snackade skit. Som jag nämnt tidigare är jag för ärlig och jag hatar skitsnack. Skulle aldrig baktala någon och skulle aldrig avslöja något om jag vet saker om någon annan stam eller spelare t.ex.

Brevet fanns kvar när jag kom tillbaka och ja dom ville adla bort mig, men vilken stam skulle inte vilja det om en spelare lämnar för en annan stam och dagen efter förklarar den stammen krig. fast det fanns ett avtal mellan stammarna.

Jag klargjorde flera saker när jag lämnade som att jag inte skulle attackera om det blev krig under en tid och det gjorde jag inte heller. Detta va något jag klargjorde med eran ledning också och det var helt ok.

Fast nu var det bara i drygt 24h men aja, fortsätt ljug.
 

DeletedUser

Guest
- Jag skulle hålla på alliansen för att det vore kul att se the champions falla...
- Men det vore även kul att se Doh! plocka hem det, det visar ju bara att de verkligen är champs!
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: BOPE, SA, enadE!, (!TS!)
Sida 2:
Stammar: DOH!

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 22
Skillnad: 15

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29,672
Sida 2: 82,421
Skillnad: 52,749

chart
 

DeletedUser

Guest
1 Allians Besegrade motståndare som anfallare 312.164 Besegrade motståndare som försvarare 249.698
2 Motståndare Besegrade motståndare som anfallare 206.266 Besegrade motståndare som försvarare 427.706
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Jag tror han mena innan de starta krig hade ni väl krig mot alla andra i stammen? :D
 
Topp